All denna kroppskomplex..
Nu är jag trött på allt det här tjatet, om att kurvor är snyggare än smalhet och att smalhet är snyggare än kurvor.
Det finns ju för sören folk som tycker olika? Själv trivs jag med mina kurvor, det tog tid. Men nu trivs jag och tänker att det verkligen inte är hela världen att ha mer på kroppen än sin kompis tx. Men det betyder inte att jag ska gå runt och säga att ingen vill ha dom smala eller oh, var försiktig '' du kommer gå av på mitten '' Tänk på det inre? Tänk så har den personen någon sorts ätstörning och inte KAN gå upp i vikt, tänkt på det?.. Och det är fan inte okej att säga att '' hellre smal är kurvig '' Då vill jag veta varför? '' Hälsosammare. '' Haha, det är inte hälsosamt att väga 30 kg mer än man borde, men det är inte hälsosamt att väga 30 kg mindre än man borde. Båda är katastroff, vissa har ju tyvärr så i livet att dom inte kan gå upp/ner i vikt, men kan fortfarande inte förstå idealet.
Sveriges ideal är att man ska vara smal, kolla alla tiningar, kolla dom flesta kändisarna, bloggerskorna. Smal, tränning grönsaker tränning, fit. Ja, det där är hälsosamt men man kan inte skynda på sin egen vikt, det går ju inte snabbare för du kör mer på gymmet och sen går hem och proppar i dig mat. Man ska ta det i en takt som passar ditt psyke och ditt yttre.
Så alla osäkra ungdomar, även jag ibland…
UT OCH ROCKA LOSS PÅ STRANDEN! 
I dont care what your friends say about me, cuz they dont know me.
Sveriges ideal är galna och fel! Man ska inte banta ner sig och vara pinnsmal bara för att alla modeller är det. Nej man ska vara den man är .)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Just precis det jag menar, är så trött på att alla ska vara som alla bara.
Håller med dig, det är sjukt. Jag är också nöjd med min kropp, men inte för någon månad sedan. Insåg efter att en gång när vi hade simning, så kom en liten liten tjej fram till mig och berömde min kropp. Först då insåg jag att jag faktiskt ser bra ut, har platt mage etc - men framför allt - jag är nöjd med det! Jag är nöjd med min kropp och vill se ut såhär. Är femton om det spelar någon roll ^^
Jag var inte nöjd med min kropp innan, men min pojkvän har sagt att jag har fin kropp och fått beröm av andra. Vill gå ner ca 5 kg sedan är jag nöjd :) Och då är jag inte "modellsmal" utan har mina kurvor jag vill ha ändå :)=
Jag äter vad jag vill, sen rör jag på mig.
Jag sitter ju inte precis och tänker varenda kalori som jag stoppar i mig, det kan jag göra när jag blir gammal. Lite onödigt att tänka på det nu, young wild and free
#5 har aldrig någonsin räknat en enda kalori i hela mitt liv! :)
#5 Nej det gör inte jag heller :)
Jag kommer att röra på mig mer istället :) Och begränsa läsk & godis till enbart helgen :)
Ja precis, lite får man ju unna sig då och då.
#8 Ja inget roligt liv att leva strikt hela tiden ;) Så länge man inte äter onyttig mat hela tiden, inte bra för kroppen :) men lite då och då måste man få unna sig det :)
Ja precis, en baktanke måste man ju alltid ha när det gäller vad man stoppar sig. Men ändån, jag skulle aldrig orka sitta och läsa fetthaltet på all min mat här hemma haha..
#10 Haha nej inte jag heller :P :) Bättre att röra på sig som man ska och äta lagom potioner och regelbundet :D
Äntligen nån som har en poäng i det dem skriver. Jag bryr mig inte hur personen ser ut och säger inte till den någonting om sitt utssende, om inte personen medvetet skaffar en alldeles för låg vikt (typ svälter sig) för att den tycker den är för tjock. Då får man försöka stötta personen och få den att inse att man är som man är och det är bra :)
Men det är enda gånger jag kan säga till om någons utseende ;)
Duktig påg, flytta hit. Föröka dig, the world needs you.