Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettstudier-och-utbildning
Läst 1908 ggr
Imasy
0

Sommarjobb?

Ska du jobba i sommar? Vart har du fått jobb? Hur fick du det?

NaDa...
0

Nej :(
Sökte ett jobb i min kommun som fotograf. Kom som andrahandsval.. Kändes lite surt..
Men får väll jobba hemma under sommaren och kanske få lite pengar endå.

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

[Sniff]
0

Vi fyllde i en blankett genom skolan. Jag ska vara på 4H i tre veckor, blir säkert roligt! Glad

Sabotage
0

Hundpassning.

Passa min morbrors hund i en månad, vi ska bli bästavänner jag och diablo :D

I dont care what your friends say about me, cuz they dont know me.

[Sniff]
0

#3 Jag ska passa en liten vovve också! Skrattande

Sabotage
0

#4 Åh va kul.. :D Hundar är så underbara.

I dont care what your friends say about me, cuz they dont know me.

[134643]
2

Jag blev erbjuden, men tackade nej då jag inte hinner med i sommar.

Jag har hjälpt till en gång i veckan i 3 år på ett hunddagis, så de erbjöd mig ett sommarjobb :)

Otario
0

Jag fick sommarjobb inom kommunen :) Kallades för Sommarlek och antar att det är som ett sommarfritids för barn, men ska ringa och ställa mer frågor… Platserna slumpades ut, men jag är nöjd ändå!

/ Emma

vaanjja
0

ska jobba åt mina grannar, klippa gräs och vara i deras trädgårdar o så. Har även sökt på en lunchrestaurang, och dom har ringt och bett mig provjobba. Men när som ringde var ajg jag bortrest så jag hoppas att dom ringer igen!!

Imasy
0

Ring upp restaurangen vettja, annars kanske jobbet går till någon annan ?

vaanjja
0

#9 jo, jag ringde dom för några veckor sedan på nytt, och då sa dom att dom skulle höra av sig om en provjobbsdag. Och nu i helgen så ringde dom och undrade om jag kunde komma och provjobba men då var jag som sagt bortrest. Men ajg sa att jag kunde helgen på det, och på det igen… så jag hoppas och tror att de ringer. Jag var där i börajn av april och tror jag var först av alla att söka.Glad

Moalinn
0

har tyvärr inget sommarjobb vilket jag ångrar, jag glömde att söka genom kommunen och jag är för blyg för att gå runt och fråga själv.

Blir väl att sköta om en häst där jag kan få lite pengar, passa lite syskonbarn och liknande. Tror jag överlever!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto