Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 1618 ggr
Cochon
0

Några HBTQ-människor här? :P

Hallojsan! =)

Finns det några HBTQ-tonåringar här? (Vet att det finns HBT iFokus, men känns inte som det finns så många tonåringar där).

Själv är jag flata och transperson. =)

//:Cochon

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Onslow
0

Pansexuell/bisexuell (osäker, haha…) här. :) Född -98.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Cochon
0

#1 Aha, kul att se att det finns folk som vet att även pan är en läggning, tyvärr finns det många som aldrig än har hört det förr. "/
Var också osäker i början, men man brukar komma fram till vad man föredrar till slut, hihi. ;-)
Hur är det på din skola, alltså är det mycket HBTQ-hat där? :P

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.

Onslow
0

#2 Det är rätt lugnt. Det gick en gaykille i nian förut, men vad jag vet var ingen på honom för det. Sitter dessutom en massa Egalia-affisher (Egalia är typ en ungdomsgård för HBTQ-ungdomar, om du inte visste det redan :) ) överallt och ingen bryr sig särskilt mycket. 
Jag och några i mitt gäng pratar om HBTQ-"grejer" (typ om tvångssterilisering och sådant) och folk reagerar inte vad jag vet, så tror att min skola är rätt accepterande. :) 
Hur är din skola (förutsätter att du går i skolan xD)?

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Cochon
0

#3 Hihi, vad skoj, inte alla skolor som är så accepterande. :P Går själv i nian, är 96:a så att så gammal är jag trotts allt inte. ;-) Min skola är väll okej, alltså folk bryr sig inte så mycket om att jag är gay, men man vet aldrig, det sägs kanske en hel del bakom ryggen på mig, men men jag överlever. ;P Ska dock börja på gymnasiet efter sommarlovet, får väll se om jag överlever det, fast det brukar jag göra, hihi. ^-^

gaabriellaaa
0

#1 vad är pansexuell? Tyst

Onslow
2

#5 Kort förklarat, man känner ingen attraktion för någon man inte har en emotionell attraktion till. Kön spelar alltså ingen roll för om man är pansexuell blir man först attraherad av personligheten och inte typ kön. ^^,
Som sagt, väldigt förenklat. :)

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

Cochon
1

#5 Jag brukar säga att man blir kär i människor om man är pan.
Fast Onslow förklaring var nog lite bättre kanske. ^.^