Nattugglor?
Ja, som rubriken lyder.. Har vi några nattugglor här?
I dont care what your friends say about me, cuz they dont know me.
nattuggla ja- åtminstonde på sommaren
försöker vara duktigare nu när skolan håller på. På sommaren så vänder jag dygnet helt, har dock planerat att låta bli med det iår så får vi se hur jag lyckas 

*räcker upp en hand*
Haha aa XD
Alltid :P
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Haha, då var jag inte ensam. Min mamma säger att det hör till att vara uppe hela natten och sova hela dagen när man är tonåring.
Vem såg till 15:00 idag? Hihihi.
Det var förvisso länge sedan jag var tonåring, och inte sjutton får jag sova till kl 15:00 heller ;)
Spelar ingen roll hur länge jag är upp så ringer alltid kl 6:30 på vardagarna, vilket är ganska taskigt om jag får säga´t själv :P
Men uuh.. Min ringer klockan 06:30 på vardagarna, och snoza har jag fått sluta med.
Ja men på dagen gillar jag inte alls att vara uppe, på sommaren kanske men inte tråkiga skol dagar. Då går jag hem '' pluggar '' sen sover jag till middag, äter är uppe sen går jag och lägger mig klockan 12 - 1 på natten igen.
Ja helgerna är väl inte så mycket bättre de heller, även om man kanske får sova en halvtimme längre då.
Förvisso vaknar jag inte av väckarklockan, utan snarare av en "örfil" och någon som vrålar "MAAAAAAMMAAAAAAAAAAAAAA!!!! VAAAAAAAAAAAKNAAAAA!" ;)
#5 inte jag iallafall! Min mor kom hem vid 13.00 och tyckte det var dax för mig att stiga upp då så hon plingade på dörrklockan. Snacka om panik när man drog på sig kläder för att springa och öppna