Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettjösses-vad-bra-jag-är
Läst 2482 ggr
Moalinn
9

Yes!

Måste bara skriva av mig!

Jag gick ur 9an utan godkänt i matte, men kom in på gymnasiet ändå och har fått läsa upp 9ans matte. Jobbigt har det varit eftersom att det har vart på en torsdag eftermiddag, börjat halv 3 till 4 och egentligen slutar jag halv 2 den dagen så jag har verkligen mått skit över att behöva gå två och en halv timme längre och nu i slutet slutade jag gå dit för jag orkade inte med det. Men pratade med läraren då och då så jag gjorde en del uppgifter hemma.

Fick iallafall ett meddelande från läraren nu, rubriken var typ "Obs, avstängning för elever ej godkända i matte (9an)". Fick typ en halv hjärtattack och trodde att det skulle gå åt h-vete nu bara för det, läste namnen som stod (det var flera som gick den matten egentligen, men bara jag som var på lektionerna) men jag stod inte med förrän lite längre ner "Moalinn Ahlström har nätt och jämt klarat kursen, men vi tycker att du skall vara med för att komplettera och repetera vissa avsnitt." Fattar ni lyckan eller?!

Det har vart otroligt jobbigt men kände att om jag inte kämpar nu kommer det bara bli jobbigt senare, och det har vart värt det. Var skulle jag tagit vägen om jag inte klarat den kursen?

Sen tror jag att jag kommer faila i 1ans matte, tyvärr. vet inte vad som händer då, får väl prata med läraren om det.

Men huvudsaken är att jag klarade av 9ans matte, underbart! Skrattande

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

theone2
0

Grattis

deleteduser
0

Stort grattis! :D

Imasy
0

Bra jobbat! :)

Moalinn
0

Tack! Skrattande

Medarbetare på Djurfoto

LillaBenice
0

Skitbra jobbat!! GRATTIS!Skrattande

[Julien]
0

Grattis! Bra gjort! Glad

Sabotage
0

As bra, grattis! :D

I dont care what your friends say about me, cuz they dont know me.

Moalinn
0

Tack! Skrattande

Medarbetare på Djurfoto

mjuhm
0

Grattis! :D

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥

Moalinn
0

Tackar! :D