Skriva av mig och sånt
Okej. Känner bara att jag måste skriva av mig lite. Det är så att det på min skola går en skitsnygg kille. Jag har en lektion tillsammans med honom. Jag har inte riktigt tänkt på honom på det sättet förut, visst har jag tyckt att han ser bra ut och att det skulle va rätt kul att vara ihop med honom typ, men inte haft några seriösa tankar om det. Men nu har jag börjat tänka lite lite på det. Det är inte alls så troligt att han skulle bli kär i mig, för det finns ungefär två miljoner snyggare, roligare och bättre tjejer på min skola. Jag vet inte ens om han är ihop med någon. Men jag har ändå börjat fundera lite, kanske är det bara för att jag så gärna vill bli kär igen, kanske är det på riktigt. Jag vet inte om jag är kär. Det är som lite för tidigt att säga något om den saken ännu (haha).
Han gick förbi mig i korridoren och vi fick ögonkontakt och jag tycker som att det var lite för länge än vad som brukar vara normalt. Det var inte riktigt det här "jag går förbi och råkar se folk runt omkring mig i ögonen", utan det var längre. Det var som om vi fastnade lite. Mina kompisar som satt bredvid kollade han ju inte på heller. Sen kan han ha tittat på mig i matsalen osv, och varje gång vi passerar varandra får vi ögonkontakt. Visst jag brukar också kolla lite på folk när jag går förbi dem men ändå. Jag vill som tro att det är något mer.
Men hur tar man kontakt med någon? Nu är det ju inte långt kvar tills sommarlovet och då kommer vi ju knappast träffas om inget händer innan dess.
Jag har också det problemet… typ.. Fast det har hänt mer.. Vilken årskurs går du i ?
#1 Jag går första året på gymnasiet. Jag kan pma dig sen så kan vi prata? Det brukar kännas bra att få skriva av sig allt till någon
jag var precis sådär sen jag började gymnasiet, men för 4 veckor sedan skrev jag ett "Hej! :)" på facebook, och nu har han sovit hos mig 2 gånger och jag har sovit hos honom 1 gång.
prata och se vad som händer! :D
#3 Åh vad kul för dig! Berätta gärna mer, vad hände innan och efter och hehe ja allt. Hur gick det till liksom, hur träffades ni och sånt? 
Hm ja jag har ju chansen på den lektion vi har, men nu när sommaren börjar närma sig blir det ju färre lektioner, så snart kan jag inte det längre. Att bara gå fram i korridoren är inte riktigt min grej, tyvärr
Skicka vänförfrågan på facebook är ju en bra början, men kanske tycker han att jag är konstig som gör det nu och inte när vi började kursen eller hehe ja… Jag har nog lite svårt för det där
#4 skicka pm så ska jag berätta? c:
Nu blev jag nyfiken och prattokig, pma? :D
I dont care what your friends say about me, cuz they dont know me.