Big brother!
Final om bara några minuter ju..
Vem hejar ni på? :D
I dont care what your friends say about me, cuz they dont know me.
Annica!!!
Hanna! Den enda värdiga vinnaren och den enda som har varit ärlig och aldrig gnällt. + hon behöver pengarna mest.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
#2: Håller med!
I dont care what your friends say about me, cuz they dont know me.
Vad handlar big brother om..? O.o aldrig fattat det eller intresserat mig i det..
#4 Det är ett socialt experiment. Man stänger in ett antal deltagare som aldrig har träffat varandra förut i ett hus där de får bo, de har ingen kontakt med omvärlden (bara 1 gång i veckan då det är veckofinal). En och en röstas de ut och får lämna huset tills det bara är 1 kvar och vinnaren får en halv miljon. För att vinna gäller det att bjuda på sig själv så att tittarna röstar på en men också att man kommer överens med de andra deltagarna så de inte nominerar en till utröstning.
Sen får de varje vecka olika uppdrag att genomföra. Och 2ggr/vecka är det fest och då får de in alkohol och då kan allt hända. Och dom har ju ingen som helst kontakt med omvärlden som sagt, de är ju instängda i det huset som är kameraövervakat. Och dom har egentligen bara varandra. Ingen teve, ingen internet, inga mobiltelefoner.
Tycker det är riktigt underhållande att se hur de beter sig i en sådan situation med okända människor instänga i ett tv-övervakat hus :) Vilka som kommer överens med vilka och man lär ju verkligen känna deltagarna och får favoriter som man hejar på. Och det intressanta är ju att de alla har olika personligheter, och alla kommer ju inte överens.
Hmm… verkar lite kul faktiskt :p
#6 Det är det :) du får kolla på nästa säsong. Eller så kan du skaffa tv4 premium och se denna säsongen och förra säsonger.
Vem vann?
Såg nåt om nån "hanna" på aftonbladet
Hanna vann 
Har inte ens kollat på det, förstår inte vitsen med programmet ens?:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#11 Jag har ju förklarat vitsen. Den som klarar sig längst i huset utan att bli utröstad vinner en halv miljon. Har förklarat väldigt noga i #5.
#12 Jag vet vad bb är för något, menade att jag inte förstår vitsen med hela konceptet, Bara sjukt och löjligt ;)
#13 Ja vad är vitsen med reality-serier överhuvudtaget? Det är underhållande.
#14 Underhållande att skrika, supa, ha sex i tv och bära sig illa åt är enligt mig inte underhållning ;) Men alla tycker vi olika:P
#15 Nu är det väl inte det som är underhållande utan alla uppdrag de får. Yep :p