Adjö.
Nu är det så. Efter alla kommentarer jag får så har jag bestämt mig. Jag ska se ut som en barbiedocka. Hejdå.
Bacon, svaret är bacon.
Det är inte normalt att göra det, kroppen mår inte bra, men visst, upp till dig. Men bara dumt.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Okej, vet du hur en barbie docka som människa skulle se ut? Har du sett när dom gör barbe till människa? Hon skulle inte ens se männsklig ut och ABSOLUT INTE vacker! Själv tycker jag att söt och vacker blir man om man vågar vara sig själv, skita i vad andra tycker! Då blir man vacker enligt mig, om du ser ut som du har lust att se ut! :D Jag tycker att om man är lite mullig är man minst lika vacker som om man är smal! <3 Det är insidan som räknas, insidan är det som gör dig vacker.
Det lär bli dyrt med alla plastikoperationer. Även om man har en otroligt fin kropp så måste man plastikoperera sig för likna en barbie. Bröstoperation, näsoperation osv. Man lär på operera bort revben för att få en smalare midja. 46cm i midja, 91 cm runt rumpan och 102cm rumt brösten, vara närmre 2m lång, 16,5cm från hakan till pannan. Sen kan ingen likna en barbie. Det är omöjligt. För en barbie ska ha allt detta men ändå se naturligt smal ut, vilket man inte gör. Man ser anorektisk ut.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
Jaha, gör så du :) Ajöss!!
Detta var ett dålig skämt av min kompis. Kommer aldrig hända! :)
Jag är nörj med mitt utseende och kropp :)
Bacon, svaret är bacon.