Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsex-och-samlevnad
Läst 5589 ggr
Wanzel
0

Kyssas med glasögon?

Fick mina nya glasögonbågar idag och när jag kom hem började jag fundera lite. Efter som de är ganska stora (Raybans) så täcker de ju en ganska stor yta, kommer de då vara ivägen om jag kysser någon?
Har aldrig kysst någon, så ser bara framför mig att det verkligen inte går ihop haha.

Så vad säger ni? Är det mer besvärligt att kyssas med glasögon eller går det bra? :)

Förlåt om det blev fel kategori!

KillBerry
0

Haaahah det går jätte bra! mitt ex hade glasögon (ganska stora) och dom hindrade inte oss, dock slog jag i dom lite då och då.. men det blir oftast bara lite skratt ;)

Lets not and say we did

Wanzel
0

Det låter ju bra! Känns bara som att näsan (på den andre personen) inte har någonstans att ta vägen haha!

KillBerry
0

Jodå, det är ingen fara, man har ju oftast huvudena lite snett så slår inte emot :)

Lets not and say we did

Wanzel
0

Jo, sant! :)

Fridaaaa
0

Nej tror jag inte, har glasögon men fungerar kanonbra :)
Även kysst en med stora solglasögon, gick superbra:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Wanzel
0

Woho! Antar att det inte är något att oroa sig för då :>

Helgonsbarnet
0

Jag minns hur orolig jag var när jag träffade min pojkvän för första gången hur det skulle vara att kyssa honom då han har snakebites och angelsbites - men gick hur bra som hellst :-) hihi

Med vänliga hälsningar
Patricia 

Helgonsbarnet
0

Men det hade inte med glasögon att göra. Förr innan jag blev beroende av mina blåa linser så använde jag glasögon liknande Raybans och visst dom stötte emot lite och kändes i vägen, men det går absolut att kyssas :)

Med vänliga hälsningar
Patricia 

Wanzel
0

Åh, har faktiskt tänkt på det där med snakebites också haha! Men känns ju bra att det också fungerar då :)

Gaiezza
0

Jag har ett par STORA glasögon, och det funkar som att köra utan :)

Bacon, svaret är bacon. 

Wanzel
0

Låter bra! Haha :>

lizzplace
0

Jag har också glajor, mina täcker halva kinden haha (i like it big) och ibland så har jag söta näsavtryck från min pojkvän när vi pussas. Vet inte kanske beror på att han har stor näsa eller nått :)

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

Anonym
0

Min flickvän har glasögon, inga som helst problem, om man inte försöker lägga pannan emot från sidan eller så :)