Mitt sommarlov
Nu har väll nästan alla fått sommarlov? Hur kommer ditt sommarlov att se ut? Vad har du planerat? Berätta! 
Så här ser iallafall mitt ut;
11-15 juni - sommarjobb på fullt ös
18-28 juni - konfirmations läger på saxnäs
sista vecka i juni eller första i juli - sommarjobb som kaninvakt
någon gång i augusti - sommarjobb på fullt ös
Sen ska en resa till Italien och ev Gotland planeras in också. Annars blir det väldigt mycket sol, bad, hopptävlingar (med kaninerna) och självklart ska jag bara slappa och vila upp mig också! 
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Har inget sommarlov ;)
Men har sommarjobb stort sätt hela sommaren,
Sedan blir det att umgås med djuren, gå på marknader, umgås med pojkvännen, bli bra i mitt finger mm :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har planerat en short-film med mina kompisar, just nu filar vi på manuset och försöker fixa människor som kan hjälpa till med kamerona och någon med bil som kan skjutsa oss till alla möjliga ställen. Budgeten ska också läggas upp och tillslut ett tids-schema :)
annars ska jag väl bara vara med mina kompisar och filma oavbrutet på vad vi gör för att i slutet ska vi klippa ihop en sammanfattning av sommaren. C:
Sen vet jag inte, göra små spontana grejer som dra till stan 06.00 på morgonen eller gå ut och plocka blommor mitt i natten eller liknande grejer bara för att man kan :)
har skolavslutning på fredag, men har inga lektioner imorgon så yeah. men har inget planerat direkt, sitta hemma och inte göra någonting som jag alltid brukar göra. Försöka passa lite syskonbarn och kanske få lite pengar för att kunna åka till Stockholm i augusti och vara med på en flash mob för one direction (eller hur man säger) och lite sånt. tror det blir ett ganska händelselöst lov. Har två kompisar som jag är med utanför skolan, känns lagom bra det här.
jag och ena kompisen ska göra en musikvideo också, för att fylla ut lite av sommarlovet! :)
blir säkert att fotografera en del hästhoppning också, om allt går som jag vill.
haha, jag vet helt seriöst inte. Det enda jag vet att jag kommer göra oavsett är att dra till stockholm i augusti.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
När det är fint och varmt väder: Bada! antingen med familj ellr vänner.
v.28 ska jag upp till kompisens sommarstuga
v.32 ska jag rida
sen typ inge mer x) vara med kaniner o vänner osv.
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Sommarjobb som dagmatte (y)
Förbereda inför målningen med Johan Falckman, plus gå på bio nästa vecka, annars är det bara softisssccchhh som gäller 
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Låter ju väldigt kul! Vekar som att dom flesta ska ta det lungt i sommar. (Förutom jobben då.
)
#5 Det är riktigt kul! Har själv varit det några gånger. 
#6 Vad ska du se?
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
På midsommar ska jag va med mina underbara vänner.
1 juli blir det grönan med samma personer..
fira min syster som fyller 10, jag ska också baka en tårta till henne..
bada massor..
Köra massor med volley boll och beach volley..
Jobba lite då och då..
Shoppa en hel del.. :P
Framför allt ska jag försöka hålla kontakten med alla nu när vi splittrats för att börja gymnasiet..
Vi ska hoppa på ett tåg nånstans och se vart vi hamnar.. xD
Haha ja det är väll vad jag planerat, så får vi se vad som händer, jag ska säkert ner till kusinerna i Småland några dagar och så vidare :P
#7 Snow-white and the huntsman 
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
midsommar blir det massa vänner och en barndomsvän kommer från norge o hälsar på.
första veckan i juli kommer min moster och vi ska på madonna konser och jag ska typ hänga me kompisar o kolla på partillecup oxå
v.28 kommer en kompis från island och vi ska ha sjukt kul i en vecka sen åker hon med mig och brorsan till island den 15 juli, ska stanna där i 4-5 veckor o där ska jag göra en massa kul grejer som vanligt ;)
typ en månad efter jag kommer hem ska jag till paris :D fullbokat typ
17-24 juni: Grekland med familjen 11-25 juli: Den 11 juli åker jag och 3 kompisar tåg upp till Skellefteå (där jag kommer ifrån). Sen åker kompisarna hem den 18:e och jag stannar kvar till den 25:e. Efter det ska jag vara på en kompis segelbåt och åka till en annan kompis sommarstuga.
#7 - Ja, det är det verkligen ;D