Sluta vara homosexuell?
Hej
Det är så här att jag är tjej och jag tänder inte på killar jag tänder bara på tjejer, blir t.o.m äcklad av vissa killar som det inte är något fel på alls. Jag blir aldrig kär i en kille bara tjejer. Jag har varit kompis med flera underbara killar och jag älskar deras personligheter men jag blir inte kär i dem och då känns det väldigt fel att ha ett förhållande med en kille. Men jag vill verkligen kunna ha ett förhållande med en kille. Men om jag hittade någon vars personlighet var perfekt(enligt mig då, alla är ju perfekta på sitt sätt) och jag vart "kär" i personligheten så kanske jag skulle kunna ta det långsamt och tillslut bli kär i personen oavsätt kön.
Tror ni det skulle kunna funka?
P.s alla relationer(inte kärleksrelation) jag haft med killar/män har varit dåligt/slutat dåligt och man kan nästan säga att jag undviker män för att må bra, t.ex så förlora jag min pappa som liten=dålig upplevelse. Blivit misshandlad av en man=dålig upplevelse. Blivit mobbad av en kille=dålig upplevelse.
Ursäkta mitt komplicerade inlägg
P.s.s, visste inte vilken grupp jag skulle ta.
När du berättade om dina upplevelser så tror jag mest att det är att du har haft dåliga upplevelser, därför är du "rädd" för att bli tillsammans med en kille. Jag skulle nog se dig som bisexuell, grundat på:
-Du tänder på tjejer nu
-Enligt mig så vågar du bara inte ta steget att gilla killar
Det är vad jag tror, kan det stämma? :)
Det kan nog stämma, men vad ska jag göra för att sluta vara "rädd" för att bli tillsammans med en kille?
Försöka lite på någon, men välj någon som du trivs med.. Ta ett litet steg i taget.. Vet inte hur gammal du är eller nåt alls men bara pussa en kille är nog en bra början :)
Yay HBTQ-power! =D (förlåt är lite trött [=flummig])
Varför vill du kunna bli kär i killar?
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋