Födelsedags present?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag och min pojkvän blev tillsammans i måndags (17 juni), innan dess har vi betetts oss som ett par ett tag men liksom han fyller år idag (23 juni) och han ska komma till mig på måndag (25 juni) och så ska vi fira hans födelsedag.
Det är redan sagt att jag ska bjuda på fika inne i stan och han önskade sig speciellt massage. Dock så har jag förberett en liten grej på min dator som liknar filmen nedan och i slutet av den 'mapp-leken' så har jag gömt ett brev som är på en sida där jag förklarar allting som är bra med honom och varför jag föll för honom .. typ. Varför jag tog kontakt med honom från första början osv.
är det för mycket? Jag menar vi har ju inte varit tillsammans så länge så då blir det så svårt. Jag menar, jag vill inte direkt köpa något då det känns så himla opersonligt. Jag vill visa att jag bryr mig och orkar/vill lägga ner tid på honom.
hjälp någon? c:
btw, snälla snälla fixa grupperna, dem är värdelösa. Mina inlägg passar aldrig in i någon av dem.
Du, sluta oroa dig! För det första, han blir med största säkerhet glad bara du försöker. För det andra, det låter som en toppen idé :)
Jag tycker det låter som en bra idé! 
Inte för mycket :)
Tycker det låter bra! :)
well well, det blev det, ingen fika dock eftersom planerna ändrades lite, han kom en dag innan och så sov vi jätte långt in på dan och det regnade.
men när både var lite nyvakna så sa jag till honom att hämta min dator, vilket han gjorde. Först kollade han lite skeptiskt på mig, undrade vad jag hade hittat på nu. Jag hade lagt in lite skämt grejer i några av mapparna vilket uppskattades, jag fick höra skratt ganska ofta från honom.
När han blev tyst fattade jag att han läste brevet så då gömde jag mig lite extra bakom en stor hög med täcken och låg och kollade runt lite. Brevet slutade nämligen med denna mening "Hoppas du hade en grym födelsedag, jag älskar dig <3" jag kände att den meningen var väldigt riskabel.
Helt plöstligt slänger han igen datorn och nästan slänger den på golvet. Jag trodde jag hade misslyckats helt och ångrade mig rejält.
Efter en liten stund kastar han sig på mig och håller om mig och borrar ner sitt ansikte i täcket. Sen ligger vi där väldigt länge tills han sätter sig upp och kollar på mig. och så säger han med en tyst och ledsen röst; "jag kommer aldrig kunna slå det här" Sen slänger han sig på mig igen. Jag förklarar för honom att han visst kommer kunna slå det och att han inte behöver oroa sig. Efter en liten stund så viskar han i mitt öra; "Jag älskar dig med."Ganska lyckat ändå tycker jag c:
Åh, jag blev helt glad när jag läste det där. Jag sa ju att du inte behövde oroa dig, eller hur? ;) han låter som en jättemysig kille, lycka till med allt! :)
Åh, jag blev helt glad när jag läste det där. Jag sa ju att du inte behövde oroa dig, eller hur? ;) han låter som en jättemysig kille, lycka till med allt! :)
Förlåt för dubbelkommentar, jag sitter på mobilen och den knasar sig ibland :3
Vilken go reaktion! :O :D
#6 huhu tack! Han är sjukt underbar. c:
#8 eller hur C:
#4 Blev jätteglad när jag läste.. Grattis till er, och till att det gick så himla bra!
(eller vad man nu ska säga)
#10 tack! :D
haha nej men jag förstår. Grejen var att han hade skrivit jag älskar dig i ett sms någon vecka innan vi blev tillsammans till mig, men jag vågade aldrig skriva det tillbaka. Men jag kände att det passade bra att slänga in det i brevet nu som en fin avslutning. Det var mer lägligt nu liksom. c: