Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 1700 ggr
CaptainBunchie
0

Hjälp.

Nu har jag gjort det, igen.
Jag har lyckats såra någon jag tycker om.
Vad jag än gör så sårar jag.
Känner mig helt hemsk, jag vet inte vad jag ska göra.

Sen är jag alltid så konstig när jag pratar över msn, till exempel.
Jag är helt annorlunda i verkligheten.

Varför är det så, och vad ska jag göra åt det?

Tycker inte detta är alls kul längre, har i princip inga vänner och jag kommer ingentans såhär.

Har absolut ingen aning om vilken grupp jag skulle placera detta i.

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

Loveofmylife
0

Det är ofta man skriver på ett annat sätt än vad man pratar. Jag vet inte hur du personligen ska lösa de. Jag är ungefär likadan, fast på skype. Jag pratar jätte mycket, medans jag i verkligenheten är väldigt tyst runt nya människor. Jag brukar försöka påpeka de ganska ofta, att jag inte alls är lika modig i verkliga livet. Prova att berätta att du är lite annurlonda egentligen. Försök skriva som dom tänker pratar, tänk samtdigt som du skriver och försäkra dig på att de låter som du.

Sen tror jag inte alls du alltid sårar. De blir ofta så, speciellt i tonåren. Jag vet att de inte är en större tröst, men alla sårar och gör saker man ångrar och vill ta tillbaka mer än allt. De ända man kan göra är att suga upp de, lära sig och försöka fixa problemt på bästa sätt. Genom att tänka och känna efter.

Vi ska försöka fixa grupperna, har fått flertal klagomål och ska ta upp detta med Sajtvärd och de andra medarbetarna.

Kram loveofmylife