Kliar
Jag är en tjej på 12 år, idag så tog jag en sån där ''veet'' kräm på underlivet för att håret skulle försvinna och det gjorde det.. nu märker jag att det kliar jättemycket :(
varöfr?
Aj aj aj du!
Det där hårmedlet är till för ben och armar inte intima istället, testa body butter eller någon lotion?
Kan det verkligen användas där? Känns lite sådär att ha något så starkt på ett så pass känsligt område.
Tror det är mer anpassat för ben/armar o.s.v.
Testa skölj med kallt vatten och klia absolut inte…
~mikkan
Jo som #2 säger prudukten är avsedd för armar och ben och inte för intima/ansiktet. Varför läste du inte bruksandvisningen först? 
#1 Stod att det gick där också..
#2 Ja, det stod så.
Men kan det vara farligt? :/
Alltså vet inte om jag är lite ful i mun nu, men var du försiktig när du la på det? Alltså, så du inte gnuggade som du brukar göra när du tar typ lotion på armen? För då kan det ju ha kommit i, och då kanske det är skadligt. Har du pratat med din mamma?
#5 jjadå, jag tog deet vara runt om liksom och det hamnade inget i… mamma hjälpte mig.
Hjälpte dig att göra det? Hm.. Som sagt, försök med någon parfym fri lotion eller lite vatten. 
det är bara på det kliar och inte innåt liksom
#7 ja det gorde hon okej det ska jag göra nu kliar det inte lika mycke heller men jag kan prova
kan det vara farligt att det kliar?
Lite kli är väl aldrig farligt? Farligt om det blir jätte rött och det typ kliar så fasligt så du inte kan hålla emot och klia.
nej det hoppas jag inte det är inte rött bara lite
jag kan ta lite lotion utan lukt eller något eller kan man ta nivea kräm
Nivea kräm tror jag du kan ta, och ja ta utan lukt så den är oparfymerad! :)
Jag testade veet på benet en gång och attans vad det började klia. Jag tror helt enkelt att det är något i krämen som irriterar huden.
Borde ju vara "starka grejor" eftersom den får håret att trilla av.
Kanske det fungerar att ha p en salva som dämpar för myggbett etc, som tex xylocain (stavning?) det är ju lite bedövande i sig.
det kliar inte alls nu :) tack för tipsen och hjälpen
Jag tog under armarna. ALDRIG igen, inte ens på benen. Det kliade och blev jätteirriterat! :o
Jag har tagit på bena och armarna . De har aldrig kliat elle rnåt men nu så
Det står att den kan användas på bikinilinjen, alltså inte hela området. Bikinilinjen är den linjejn som möjligtvis sticker upp från trosor eller bikinin.
Jag antar att din hud blivit irriterad.
Smörj på kortisonsalva varje kväll innan du går och lägger dig tills det gått över, och KLIA INTE!
det kliadeinte efter jag tog salva det va bara första dagen