Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkänsliga-rummet
Läst 4647 ggr
[HamsterPamster]
0

Gillar en kille..

Okej nu ska jag ta det här ''kortfattat''

Det går en kille i min klass som jag tycker är väldigt ''söt''.Jag har smsat med honom  väldigt många kvällar flera timmar i rad, han är den som börjar smsa. Han svara inte när det är jag som ''försöker starta en konversation'' utan iggar bara. Jag tycker att det endå borde betyda något för honom när vi smsar i flera timmar i sträck, men ne, antagligen inte för i skolan så iggar han mig bara totalt och typ låtsats som jag inte finns..

När jag tänker på det så är han ganska pervers…Han vill att jag sickar naken bilder på mig till honom, jag säger nej. men han fortsätter..När han liksom fattat att han inte får några bilder så smsar vi om andra saker, ''perversa saker''.. Då jag är ganska pervers själv :P..

I skolan så är jag typ en av töntarna kan man la säga, Vi är ett ''gäng'' på 4 tjejer som alltid är tsm, dom andra tjejerna i klassen är också uppdelade i två gäng, Ett av gängen är töntigare en vårat gäng och det andra är poppulärt.
Eller asså vet inte om jag kan riktigt säga att vi är töntiga.. Vi är liksom sånna personer som bara är där, killarna i klassen snackar med oss ibland..

Jag känner inte killarna i min klass så bra, trots att vi gått ett år tsm.

Men här till frågan, Jag behöver råd om hur jag ska göra för att killen ska vilja snacka med mig i skolan, och kanske bli min kompis (eller mer en så)

[Tilde]
7

Lite sent svar kanske… Men du ska absolut inte skicka nakenbilder till honom, det verkar som om du inte är något mer än ett "booty call", en tjej kan kontaktar när han är sugen på lite sällskap.. :/

Såna killar är inte värda din tid, utan jag tycker du ska släppa all kontakt med honom, även om han är söt och spännande att prata med. Så länge du vill vara mer för honom än ett "sexobjekt" eller vad man ska säga, så ska du nog i stället satsa på en annan kille.

Arinya
0

Du, det kändes som att du tog det där från mig! EXAKT (minus smsandet) hände mig! EXAAAAKT kan jag faktiskt säga!

Jag va dökär i den här killen som faktiskt också va pervers och jag säger bara

DONT FALL FOR HIM!

Han är inte intresserad på samma sätt och du ska sluta bry dig om honom tycker jag, jag har en riktig pojkvän nu och inte han den perversa! Jag har fått höra jättemycket äckligt om honom och de kommer säkert du också!

Rebecka117
2

glöm honom, en kille som vill att du ska skicka nakenbilder osv är bara fake, och om han inte ens vågar prata med dig ansikte till ansikte utan bara till din telefon, så är han inte värd dig! Han är en såkallad "player"

SKIT I HONOM!

[HamsterPamster]
0

har ''sagt'' ifrån på sms så han verkligen fattar nu att han inte kommer få ngt.. Också fått reda på att han smsar likadant med min kompis -.- Fast hon är dock inte intresserad av honom utan tycker bara han är ett äckel.

Tack för alla svar :)

Arinya
0

Behöver knappt säga ifrån utan bara ignorera honom

[Tilde]
1

#4 Usch då… Låter som när jag för något år sedan dejtade en snygg och populär kille… Men jag tyckte han var tråkig och han verkade mest intressera av sex, så jag slutade träffa honom. Han tjatade och tjatade efter en andra dejt, men jag sa nej.

En vecka senare dejtar han min systers goda vän. Det håller ca två veckor, sen är han tillbaka hos mig och ber mig om en dejt! Vad är detta för kille?? Tänkte jag och träffade honom såklart aldrig igen.

Idag bor jag med min danska pojkvän utanför Köpenhamn. Vi har varit tillsammans i över ett år och snart bott ihop i ett år. Vi träffades av en ren slump. Så allt kan hända! Nöj dig aldrig med idioter som den där killen, det finns bra killar där ute som slumpen för dig till. Flört

[MikeW]
4

Jag är en kille och tro mig, du borde inte satsa på någon när du går i 8an upp till 9an (kanske ettan med)

För alla är bara intreserade av sex, röka, dricka och festa och försöker bara vara "cool"

(Tur för mig att jag är mognare än så och vill bara ha en tjej för att vara tillsammans med henne och älska henne, jag blir inte ihop med någon bara för sex)

jag tycker att du borde skita i han och leva vidare i livet tills du en dag verkligen hittar en kille som kommer älska dig och inte vara tillsammans med dig för sex.

[alisja]
2

Som jag säger, skola först sen pojkvän. Glad