Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 1664 ggr
[Tomz]
0

Nya vänner?

Hej Jag känner ibland att jag inte orkar vara med mina vänner. Det är inte så att jag har bråkat eller så utan känner att: nej, nu orkar jag inte med er mer. Jag trivs med mina vänner men får bara den där känslan ibland. E det konstigt? Det jag vill är att kunna komma ut lite mer träffa nya folk… Men frågan är hur jag ska börja, är rätt ung fortfarande (15) Jag trivs med mitt liv och är jättenöjd :D Helt enkel jag vill ha nya vänner :)

lydds
1

Känner likadant. Alltid lika roligt att lära känna nya människor liksom :)

Wickis
1

Känner också likadant… Hmm, går du i fotboll eller någon annan sport? Isf kan du ju försöka att prata med någon där och försöka 'skaffa fler vänner där' om du förstår vad jag menar :P

[Tomz]
0

Jag går på kampsport… Men jag tränar med äldre personer alltså vuxna

Wickis
0

Aha :/ Hmm, då vet jag inte :s

[h-malm]
2

Känner också samma att man inte orkar med alla sina gamla vänner ibland. Jag och en annan från mitt gamla gymnastiklag har iaf bytt förening nu och börjat i ett annat mer seriöst lag om satsar. Där är alla 17 och uppåt, både killar och tjejer. Det är liksom vi som är yngst där, men ändå så kommer vi jättebra överens med dom och har kommit in i "gänget". Vi brukar ha grillfester och sånt tillsammans och umgås utanför gymnastikhallen också. En kille i gruppen bor nära mig och vi två brukar umgås och åka och käka och bada och sånt, antingen själva eller med mina och hans kompisar. På så sätt träffar man många nya människor också, alltså att an träffar sina kompisars andra kompiskretsar ;)

Wickis
0

Är det någon i din klass som du inte brukar vara med? Isf, kan du ju försöka ta kontakt med dom :)

[Tomz]
0

jo alltså brukar hänga ibland med vissa från min klass fast just nu har vi lite problem Obestämd

Sweety
1

Känner precis som du. Jag är också 15. ObestämdGlad

- Medarbetare på Lockar ifokus.

https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!

Unicorns And Rainbows
0

Känner typ igen mig :3 Åh, men hoppas allt löser sig iallfall ;)

Unicorns And Rainbows

Kramisar Kyss