Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 4144 ggr
Wickis
4

BLIR SÅ SJUKT ARG!

ÄR BARA TVUNGEN ATT SKRIVA AV MEJ LITE, SÄG GÄRNA VAD NI TYCKER OCKSÅ!!

Här har jag stått och köat sen tidigt imorses, i hopp om att få tag på en någorlunda bra biljett till Justin Biebers konsert. Efter en hel del krångel med ticnet osv så sålde det slut. En stund senare fick jag reda på att det blev en till konsert! Överlycklig! Försökte ställa mej i kö men det krånglade fortfarande och jag fick ingen biljett! Gått och varit smådeppig hela dagen eftersom jag verkligen hade hoppats på att få biljetter + man såg alla statusuppdateringar:

- Omggg har biljetter nu!

- Love life, mamma fixade biljetter!

- OMG GOLDEN CIRCLE BABYY!

Blev inte så värst mycket gladare av det meen… :/

…Äckliga desperata idoter (ursäkta mej……) köper biljetter för att sälja dom mycket dyrare. Åhh blir så arg! Dom vill ju bara tjäna pengar medans andra har drömt om att få gå på hans konsert men har inte råd att köpa biljetter för 3000kr…

Loggar in på facebook lite senare och så är det (minst!) 4 personer som har lagt upp bilder när de eldar upp biljetter osv..? Jag fattar inte hur man kan göra såhär när vissa har väntat jättelänge för att få se honom!

Vad tycker ni?

/Beliber

[HamsterPamster]
1

Haters är verkligen dumma i huvet.. Dom är bara desperata efter uppmärksammhet och att starta ''bråk''

Jag är själv en belieber och ska gå på hans konsert, jag köpte biljetter på torsdagen via tele2

Wickis
0

Aa själv så fick jag inget och är med i nästan varenda tävling där man kan vinna biljetter… :( Vilken plats fick du? :)

[Tilde]
0

Det är väl ändå olagligt att köpa biljetter bara för att sälja dem dyrare? Anmäl. Flört

[HamsterPamster]
1

Jag fick på B21.. Ine speciellt bra plats men :/ 

Men håll utkik på blocket och tradera några dagar innan konserten så kanske det är någon som säljer biljetter billigt för att dom inte blivit av med dom

Wickis
0

#3 Frågade mamma ochhon sa att det inte är olagligt. Men ändå, det borde ju vara det…. Obestämd

#4 Jo jag försöker göra det och jag är även med i ca 3-4 tävlingar. Gör nästan allt för att få en biljett. Mina föräldrar vill inte att jag ska köpa en biljett för 1500-2000kr som i vanliga fall har kostat 500kr… Gråter

Hoppas att de som köper och säljer för dyrare pengar eller bränner upp får skuldkänslor…

[Tilde]
1

Borde det ju vara… I alla fall om personen köper upp massa biljetter för att sälja vidare. Det är väl olagligt att återsälja något svart? T.ex. om du köper upp ett lager med smink från Kicks bara för att sälja det i ditt garage, då är det ju olagligt!

[alisja]
2

Nej stackaren.. Obestämd

Själv så är jag ju en directioner och vet hur jävlarns arg jag skulle bli om det skulle hända mig. Hoppas du får tag på dom på ett eller annat sätt! Flört

Wickis
0

Ja! Om ni vet/hittar något riktigt billigt ställe där de säljer biljetter så får ni gärna skicka en länk i pm! Flört

Får jag tag på biljetter så måste jag ju bara tönka ut vem jag ska gå med…Är den enda Beliebern i klassen och av alla mina kompisar! Obestämd

Wickis
0

Om det inte är olagligt så borde det ju vara riktigt konstigt…. Måste verkligen kolla upp det nu! Obestämd

[cookies]
2

tror inte det är olagligt, men ganska omoraliskt.. Visst, det finns ju haters såklart, alltid funnits, kommer alltid att finnas.. Men ändå, att elda upp en biljett kanske är över gränsen.. Det finns ju som sagt folk som vill ha dom.. :(

Inget Bieber fan, men inser ändå att det är över gränsen, och jag är till och med en kille som säger det…. ^^ :)

Wickis
0

OO TACK! Alla i min klass tycker att jag är en idiot osv… Gråter

[alisja]
2

IDIOT?! Man ska kämpa för att få träffa sin idol, bry dig inte om dom.

Wickis
0

#12 Jaa det är väl så.. Glad Mm, har varit belieber ett längre tag nu men eftersom jag var så heeemskt rädd att bli dissad av alla så har jag inte sagt det försen typ nu..  Obestämd

[alisja]
1

Du är stark! Glad

Denna kommentar har tagits bort.
[alisja]
0

Fyfan fyyyyfan så vidrigt gjort.

Wickis
0

Sjuka.. Bara ute efter uppmärksamhet och likes. Rätt åt dej att du brände dej!

Wickis
0

Och så tar du bort inlägget??

[alisja]
1

Liten patetisk människa bara, som sagt. Du är stark! Glad

[alisja]
2

Du är en fruktansvärt dålig människa vet du det? Varför låter du inte dom älska justin om dom vill det? Jag är så förbannad på dig nu, snorunge…

Loveofmylife
1

Cokiess, jag kommer att ta bort dina kommentarer eftersom du behandlar en annan medlem här på forumet vid namn Cookies väldigt dåligt vilket inte är okej här inne.

Hoppas du skärper dig!

Kamusiime123
1

Ojojoj ni bullieves blir så upprörda när justin bieber frå kritik haha

Cokiess
1

Amen om jag nu är så dålig så varför fick jag 6 likes?

[cookies]
8

#26 Du kanske har skapat 6 andra konton och gillat dig själv, vem vet? Men tycker fortfarande inte om din attityd, om man har en idol kan man ge nästan allt för att se den, det blir som en dröm som uppfylls. Även om Justin Bieber inte är min favorit, så kan jag fortfarande förstå att man vill gå på hans konsert, kanske även betala mer än vad biljetterna såldes för från början.

[alisja]
2

#26: Men varför hatar du honom så fruktansvärt mycket? Vad har stackarn gjort dig? Allihopa behöver inte tycka om honom menar inte det, men snälla acceptera att det finns folk som tycker om honom.

:holmgreen:
5

Säger som #27!

Jag ogillar Justin Bieber nåt så fruktansvärt! MEN det är inte okej att köpa biljetter och elda upp dem! Smaken är delad och alla tycker olika, live with it! Hur skulle det kännas om någon köpte biljetter till din "idol"/favvo band osv. och sedan eldade upp biljetterna? Och du senare fick reda på att du inte fick ngra biljetter eftersom de var slut? Jag skulle typ döda någon! Nej jag överdriver kanske lite, men jag skulle hemsöka den som gjorde det!

Wickis
0

Mm, biljetterna som kostade 500kr förut kostar ju 1500-2000kr nu + att se folk bränna upp sin dröm är ju inte kul :/

[Ingo.*.Ted]
1

Ohh nej! FY stackars dig! Vart är den konserten? Har inte hört något om den :/ Jag är en Directioner , och om One Direction för en gångs skull kom till Sverige och jag inte fick biljetter… Ja du, jag skulle få damp och bli helt seriöst galen! Herre gud stackars dig, men som alisja sa, du är stark!

Wickis
1

Globen. Det konstiga är att det är bara en konsert i sverige men typ fyra stycken i norge! Skrikandes

[Ingo.*.Ted]
0

GAAAAH! Sverige är MYCKET finare än Norge ju! O.O

Wickis
0

Haha, Norge är fint men dom kunde ju haft lika många konserter i SVerige :/

sunnys
3

tror inte att alla har äkta biljetter som bränner upp dom, vet några som kopiera biljetterna och sedan tände eld på dom enbart för att provocera, tråkig stil:/

Wickis
1

Jaa :// Vissa här visade kvittot från ticnet osv.. :OO