Brony/pegasist?
Tjo alla fins det någon Brony eller pegasist här inne?
För er som inte vad det är så är det en som gilllar mlp fom (My little pony friendship is magic)
Många kommer nog tycka det låter väldigt konstigt!
Men många äldre, specigelt killar kollar på det!
Själv tycker jag om det!
Jag vill gärna veta vad ni tycker om detta, även ni som inte har sett det :D
btb SNART KOMMER SESONG 3 UT! LYCKAN ÄR STOR! :DDD
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Här har ni 2 bronis i nyhets morgon!
så stort har det blivit!
Set sändes i dag (23 juli)
Yep, såklart man är ;) Flutterpie <3
#2 Kul=D DJ-P0N3 (dj pony) <3
Nu har de till o med skrivit om detta i aftonblasdet!
Kul att det uppmärkas så! :D
Det är jo bara fel… Vuxna människor som tittar på barnprogram. Visst kan man titta på death note eller code geass, men inte rosa hästar som flyger runt… I artikeln har någon sagt att serien är "bra animerat".. Well, jag håller på med serie animering och kan bara säga att Panny saken är skit jämfört med andra animerade serier.
Jag är gay och jag blir bokstavligen homofob när jag ser att vuxna män leker med rosa ponnys.
Tja, Fåret Shaun och Svamp Bob är också barnprogram, men dessa kan få både mig och ssambon att ligga dubbelvikt av skratt.
Men maken är ju som baken, delad :)
#4 fy vad sur jag blir på människor som dig, accepterar inte andras intressen och hobbier. Jag tycker serien är BRA. Röstskåerspelarna är bra, animeringarna är bra och själva handlingen och budskapet är bra. Usch att människor inte kan deala me det. Och varför får man inte kolla på My little pony, men de serier/filmer du rabblade upp är ok? Nej, jag blir bara arg och irriterad när människor kritiserar ens hobbier.. Jag skulle aldrig gå fram till någon som te.x spelade fotboll och säga att hur kan man bara springa runt och sparka på en boll, spela innebandy eller något annat vettigt. Det är en annan sak om människor har hobbier som SKADAR människor, men du, jag har aldrig hört att My little pony gör det? Eller? Förlåt om någon tycker jag gick lite överstyr men jag blir så jävla sur på människor som du, tyvärr.
#4 Jag är också gay, men det har inte med saken att göra… (?) Varför blir du homofob bara för att vuxna män diggar My Little Ponny?
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Det är jo så otroligt flickigt. Men jaja, man får gilla vad man vill.
DERPY! :D