Otrogen pappa.
Jag kom härom dagen på min pappa med otrohet, tidigare har ja sett att han vart inne på datingsidor osv, men inget jag tänkt på. pratade iaf med min mamma om sidorna oh hon konfronterade honom, ha lovade på guld oh gröna skogar att han bara hade kolla pga nyfikenhet, i onsdags, råka ja få syn på ett sms där de stog att en ville suga hans k*k, vad jag fatta a de inlagda namnet, så värkade de vara en karl, ja sa de till min mamma igår tror jag det var, oh hon konfronterade honom igen, nej, han visste inte vad det var, sa han,
han hade ju svarat, han hade ju flr fan svarat med att han ville bli avsugen, undertiden han jobbade! ortohet på jobbet medandraord, jag är så fruktans värt besviken på han, min alldeoles egna pappa, Han har ljugit och bedragit min mamma! jag kan inte kolla han i ögonen ens, de är de ända jg kan tänka på, vad händer nu, att dom ska skilja sig den saken är klar om jag så ska se till de själv! Oh gör dom inte de då tänker ja dra hemmifrån, ingen aning om vart jag skulle ta vägen men de skiter jag i, tänker inte bo under samma tak som min pappa mer än max ett par nätter i veckan , När dom är skillda,. Jag orkar inte, kan lika gärna ställa mig framför tåget eller något just nu!
Snacka med honom och säg att du inte vill att han ska hålla på.
Han lyssnar mer på dig än en äcklig gubbe som vill ha tele sex.
Men usch vad hemskt! Om min pappa var otrogen mot min mamma skulle jag aldrig förlåta honom. Otrohet är bland det värsta jag vet!!
Jag tycker som #1, sitt ner och prata med din pappa, om hur du känner och hur du inte kan leva så, att din mamma inte kan leva så! Prata också enskilt med din mamma och se till så hon förstår vad det är som händer (vissa vägrar ju tro på något så länge partnen förnekar det).
Detta tycker jag inte du ska göra, men jag tror att jag hade ringt upp det där sms-numret och skrikit på dem. Eller ja, det kan du väl göra om du vill…
Jag tänker inte prata med han om de, han vet inte att de va jag som fick syn på smset, men, jag tänker därimot, rymma om jag inte får veta att min mamma tänker skilja sig. '
tyvärr, så har han raderat både smsen och nr från telefonboken, men jag vet vad den hära andra hette i förnamn så har kopierat all nr från en liten tid tillbaka, inte långt men de va allt som fanns,.. så ska ja se om de kan vara någe av dom någon dag är jag irkar..
Vad jobbigt det måste vara, eftersom jag har en jättebra pappa så kan jag ju ens inte tänka på hur det skulle vara. :/
Men jag tycker du ska sätta dig och prata med honom som andra nämnt, vad säger din mamma om det då?