Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: sex-och-samlevnad
Läst 22755 ggr
irizzzzz
9

sex för första gången

hej,
jag och min pojkvän hade sex igår för första gången.. jag är drygt fjorton och han är lika så. Jag trodde verkligen inte jag var redo men igår så började vi bara klä av oss och gjorde de, de pinsamma va att han försökte ta av mig bh:ån men eftersom jag har pyttesmå bröst och inlägg o hela köret så vägrade jag, sen precis innan vi skulle ha de när han skulle ta på sig kondomen så märkte vi att han hade inte stånd… och då försökte han o pulla mig när jag inte hade trosor, och mina blygdläppar är ju hur stoooora som helat och jätte jätte äcklga.. så jag drog mig mest undan och försökte ta på han istället… Men sen i alla fall när vi hade de, eftersom han är hur lång o stor som helst så gjorde de väldigt ont, men samtidigt hur skönt som helst..
men de dröjde typ bara en minut innan han kom, och efter de va han typ sur… och jag har hört att killar kan bli vldigt trötta o sura efteråt men jag undrar om jag gjorde något fel ?
skulle jag ha sugit av han först ?
äcklades han av mig ?

skulle va hur snällt som helst om någon med lite mer erfarenhet kunde ge mig ett eller annat råd om vad som hände och hur jag ska göra till nästa gång…

Birke
2

Du gjorde inget fel - det finns inga måsten eller ska. Han äcklades inte av dig, du är säkert hur normal som hälst (och dessutom inte ensam om att ha lite dåligt självförtroende, har även själv haft det, men det släpper efter ett tag).

Jag tror inte heller att killar (killen) bryr sig om hur stora bröst man har - slappna av bara.

Kan inte tänka mig att han skulle ha vart sur på dig. Har själv haft erfarenheter av killar som blir sura när dom inte får upp den, eller kmr för snabbt, så det kanske kan ha haft med det att göra?

destroyed
5

tror att han helt enkelt blev mer sur på sig själv för att det var första gången dom flesta killar är väldigt nervösa och pga nervositeten så slaknar han och då kan han ha mått ganska pissigt för det samt att han kände att han kom för fort. killar som tjejer ställer höga krav på sig själva och många gånger är det bara dumt första gången blir aldrig som på film. det blir väldigt sällan "perfekt".

Att det gjorde ont är normalt. det är första gången..

men jag råder dej att sluta känna dej obekväm med din kropp. Killar bryr sig inte hur stora blygdläppar du har. och de allra flesta killar bryr sig inte om storleken heller på brösten så länge det är bröst. Nästa gång så låt honom få smeka dej och känna på dej om det var första gången för er båda så är det bara spännande, han skiter i inlägg eller annat han vill bara känna på en tjejs kropp.. Att suga av honom gör du som du vill precis som att han ska få slicka om han vill.. Ingen kan tvinga varandra. Gör det som känns bäst i stunden

irizzzzz
4

jo jag skulle vilja tillägga en sak också, jag vet inte om jag har spräckt oskulden än…
kan man se de eller ?
för de blödde inte eller något…

Birke
0

#3 "Oskulden" är inget som spräks, utan man blir av med den första gången man har sex. Att det kan blöda för vissa är pga det uppstår sprickor helt enkelt. Jag blödde inte heller första gången :)

Sweelin
2

#3 Finns ingen "hinna" som sagt som sak spräckas, det är en myt och det ska itne blöda heller ;) Då är det sår :O

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

irizzzzz
1

ah okej tack :D

Minitassen
0

Vad är pulla? Skäms

Birke
0

#7 Pulla är att tillfredställa tjejen (tjejen själv eller att killen gör det) med fingrarna :)

Sweelin
0

#7, #8 Alltså där nere på tjejen ^^

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

irizzzzz
0

men nu känns allt ännu värre, jag har sett i tidningar och andra ställen att de finns ju ingen som har hängande blygdläppar, mina kan bli över en halv decimeter om man drar i dom :(
de är hemskt men tyvärr en sanning för mig…

Birke
0

#10 "Jag har sett i tidningar osv att ingen har hängande blygdläppar"? Du vet att begreppet "normal" finns inte - varenda människa är olika, och det ska man vara glad för :)

Cyklisten
1

Om du skäms över dina små bröst och dina stora blygdläppar… så ska du inte göra det.

Sj gillar jag väldigt små bröst och blygdläpparnas storlek har ingen betydelse… du ska bara hitta en kille som gillar dig precis som du är!

Kram Cyklisten

SaraDerek
0

Så det är inget fel med att ha stora blygläppar? utan fullt normalt?

Minitassen
2

#13 Japp det är heelt normalt med stora blygläppar Glad Du är absolut inte ensam om det =)

SaraDerek
0

#14 okej…. Känns jätte jobbigt juh! När man duchar eller nått så hänger det ut nått o,o? Känner sig som en kille juu….. Man får typ "stoppa" in dom o.o

Birke
5

#15 Du är int ensam, tro mig. Alla är olika :)

SaraDerek
1

#16 okej jag HATAR det :( Mår illa av det;(

[marion69]
0

Jag har hört att många porrstjärnor opererar sig därnere, för att se bättre ut i kameran. Knasigt tycker jag…

[marion69]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hittade en bild på hur olika mödomshinnor kan se ut. Men mödomshinnan är egentligen bara ett mindre hudveck, men jag har aldrig sett/hört talas om som på två av bilderna… med en sträng så det blir två hål och så den med många små hål Förvånad

Jag vet faktiskt inte varifrån bilden härstammar ifrån, men hittade den på ungdomar.se

SaraDerek
0

Jag skulle kunna operara mig där nere! för jag spyr och svuimmmar så fort jag ser blod osv :p Så mår dåligt över det…

oh-la
0

#19, alla exempel på din bild är olika typer av missbildningar. så ser det inte ut förutom i n ågra undantag, och de som drabbas av den typen av "hinna" måste opereras eftersom det gör det helt och hållet omöjligt att ha sex. mödomshinnan existerar inte som en hinna alls, såtillvida att det inte är något tokigt, utan är en elastisk krans av slemhinneveck, även kallad slidkrans. denna krans är inget som försvinner, och är inget man spräcker eller liknande (som vissa tror) och den töjs varje gång man använder tampong, onanerar, sportar eller har sex. myten om at tman ska spräcka en hinna, eller att man blöder när man blir av med oskulden är alltså inget annat än en myt. att man blöder vid första samlag har i nästan alla fall att göra med att man är nervös, vilket inte alls är konstigt, och att man spänner sig.

iKevin
3

Haha han är sur för att han kom lite för tidigt :)

Blev det också min första gång men då var det typ 5 min, han lär sig, för mig tar det typ 1-2 timmar eller något nu efter ett tag.

Cazzos
1

#19 Jag tycker att det ser mer ut som slidöppningar och bild 2 och 3 äcklar mig sjut mycket, speciellt nr 3.. En slidöppning ska INTE se ut sådär?! Blir rädd när jag ser bilden hahaha. TS, många porrstjärnor opererar bort en del av sina blygdläppar om de hänger lite bara för att det ska se "perfekt" ut och det sätter press på många tjejer som ser det och tror att ens underliv måste se ut så, annars kommer killar att tycka att man är äcklig eller har ett fult underliv. "Mödomshinnan" är ingen hinna. Det finns ingen hinna. Det heter slidkrans! Läs mer här: http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Kropp-och-kon/Slidkransen/

gaabriellaaa
0

Tråden är två år gammal, jag tror inte hon behöver hjälp längre.

Cazzos
0

Oj! Det lade jag inte märke till ^^