Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1857 ggr
Unicorns And Rainbows
1

Är så sjukt förbannad !

Okej, jag förstår mig inte på människor ibland. Herregud, så falska, gör vad som helst för att bli populära. Ljuger i massvis. Den här Adalia tjejen som vissa säger är deras definition av skönhet, liksom va, verkligen?! Skulle ni vilja se ut som henne, hon är sjuk på riktigt. Allvarligt talat. Eller någon som lägger upp bild i bh och korta shorts bara för att få sagt att "allas kroppar är perfekta". ALLT på fb verkar att vara en tävling om vem som får mest likes. Folk som tigger efter likes. Lägger ut bild på sig själv, "alla är vackra på sitt sätt♥" eller små barn "varför sminkar sig tjejer, killar bryr sig inte ens om utsidan??? <3333:* ". GUD, ÄR NI SERIÖSA? I'm done. Och jag menade verkligen inte att gnälla sönder nu, förlåt, men jag kände att jag VERKLIGEN behövde skriva av mig! Och verkligen, no fence mot Adalia.

:c

Unicorns And Rainbows

Kramisar Kyss

vaanjja
0

AGREE.

Unicorns And Rainbows
0

#1 TAAAACK DU ÄR UNDERBAR!
Blev så sjukt nervös samma sekund som jag la upp den, känndes/käns som att alla skulle va emot mig :c

Unicorns And Rainbows

Kramisar Kyss

[Tilde]
0

Adalia är ju söt på sitt sätt, men hon är ju liksom inte SÖT-SÖT och inte direkt en definition av "vacker", för hon har progeri. Det är synd om flickan, dåligt av föräldrarna att hänga ut henne så mycket på internet osv. Jag blir förbannad på folk som driver om henne, men det är även irriterande med folk som pratar om hur vacker hon är, ja (fast det beror väl på vad man menar med "vacker"). Min mamma tycker t.ex. inte att jag är vacker (tack mamma!!), utan då ska det vara en klassisk skönhet. För mig handlar vacker också om insidan och inte ett "perfekt" utseende.

Unicorns And Rainbows
0

#3 Words! Du har så rätt! Der är ju sant, hon är faktiskt söt på sitt sätt, men ja som du skrev. Jag håller med om att man blir fett förbannad om folk som driver om henne! Haha, du skrev så bra saker!

Men jag tycker du är sjuuuuuukt vacker, herregud, hur fin och söt som helst, och det är inte bara din utsida som är vacker utan du är vacker på insidan också! Eller iaf det jag vet, inte för att jag känner dig jätte bra, men du är iaf jätte snäll mot mig och andra! :) Hursom helst, allt du skrev var super bra!

Unicorns And Rainbows

Kramisar Kyss

vaanjja
0

Ja, det är såklart synd om Adalia.

Unicorns And Rainbows
1

#5 Ja, det är verkligen jättesynd om henne. Men bara för att hon har kommit ut på internet så bryr sig alla mycket mer om henne än om alla andra personer som också har den sjukdomen. Nu låter jag som att jag är emot henne, fast jag är verkligen inte det, menar verkligen inte att vara taskig :c

Unicorns And Rainbows

Kramisar Kyss

Unicorns And Rainbows
0

menar bara att det finns så sjukt många andra som också är sjuka och inte får lika mycket stöd. :(

Unicorns And Rainbows

Kramisar Kyss

[Tilde]
0

#4 Vad gullig du är <3 Blev riktigt glad av att läsa din kommentar! GråterFör mig handlar det också om insidan. En elak eller extremt negativ person är inte vacker i mina ögon, utan folk som utstrålar positivitet och vänlighet, de är vackra! Skrattande

Unicorns And Rainbows
0

#8 Naaw, du är också gullig! <3 Ja absolut, håller med dig till 110 %. Du har så rätt! Det är faktiskt så, insidan är alltid viktigare än utsidan! Skrattande

Unicorns And Rainbows

Kramisar Kyss