Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 8293 ggr
[_hsleiufhbtv]
3

Intressen

Vilket/Vilka är era stora intressen? Glad

Mitt är utan tvekan djur. Har just nu 4 kaniner, varav en är parad så snart kommer bebisar också, sex stycken gerbiler (har lagt ner uppfödningen, hade 23st innan) och en hund. Det är verkligen mitt liv, utan djur går jag under..
På bilden är det Siri (Milleniums Starry Night) som hoppar två meter. Hon som väntar ungar också.

Sen har jag hittat en ny passion här i livet haha. Nämligen tårtdekoration! Tycker det är så himla kul, så denna sommaren har jag beställt hem en hel del grejer för just detta. Gick på över 3000:-, så det är ingen billig hobby.. Har dessutom redan fått beställningar av släkt och grannar på tårtor så vet att jag passar inom denna hobbyn iaf! Egentligen är det lite skumt att jag fastnat för detta då jag inte är så mycket för att äta över huvud taget, men andra får äta upp det istället haha. Sysslar inte bara med tårtor då, utan cupcakes, cake-pops osv också. Bilderna lades även upp på fb, där de blev delade av någon från england, då var man lagom stolt Oskyldig
På bilden är det min senaste tårta (den 4e tårtan jag gjort), en mariotårta hehe, sen bilden under är svamp-cake pops!

[alisja]
0

Dekorationen på grejerna är grym. Glad

Mina intressen är katter & allt som har med människan och psykologi att göra. Skrattande

[Tilde]
3

#0 Oj är det du som har bakat det där?? Du är ju tokduktig!! Skrattande

Jag har många intressen, dels att resa och att teckna, men också djur! Jag föder upp leopardgeckos och sambon föder upp trynsnokar. Sen har vi också en kameleont och två kaniner (varav en nog får ungar snart). Vi fick nyligen ögonfransgeckos också!

Kan väl visa upp några av mina teckningar :)

Eftersom jag har varit så inspirerad att rita den här veckan resulterade det i porträtt av barn! Här är en japansk flicka :)

Ritade en drake idag :D fast jag har ingen scanner så var tvungen att ta kort på bilden… Den är såklart finare i verkligheten, men mamma tycker inte man ska säga så :)

och till sist en gråtande liten filur. Kul att rita olika ansiktsuttryck ju! :D Visste inte att tårar var så svåra att rita, men det ser ju riktigt bra ut! *stolt*

[alisja]
0

#2: Åh, vad du ritar fint!Glad

:holmgreen:
0

Åh vad fint båda två :D

Mina intressen är många. Dock försöker jag hitta något som jag verkligen är bra på och kan/vill lägga ner energi och pengar på. Djuren är helt klart ett intresse och dem satsar jag mycket på. Sen är jag rätt okej på att teckna, baka, laga mat, fotografera, sjunga, spela piano, dansa, volleyboll osv. Men jag känner inte att jag är jätte bra på något förutom djur då… :/ Jag skulle verkligen vilja ha något att satsa mer på, förutom djuren då..

[Tilde]
0

#4 Kör på det du gillar mest! Även om du inte är superbra på det så blir man ju bättre ju mer man övar :) Och fotografi, musik och bild är ju lätt att utveckla till sin egna stil Flört

[_hsleiufhbtv]
0

#1 tack så mycket! :) Spännande med psykologi faktiskt.. #2 jo det är jag ^^ tack! Du tecknar verkligen jättefint! Sett bilderna på kanin if innan, grymt duktig! Lagt upp bilderna på teckning if? Tror du hade fått jättebra respons på dom! Tycker den sista bilden är fin, vet hur svårt det är att få till tårar som ser rätt ut, men du har lyckats riktigt bra! #4 tack! Ja djur är härligt, du kanske också kan utveckla bakningen? :)

:holmgreen:
0

#5 Jo jag försökte med det, men jag ger upp för lätt då jag inte tycker det blir bra :/

[Tilde]
0

#6 Tackar! :) Nej har faktiskt inte gjort det, men det kanske man skulle göra för att få tips och sånt :)

Gaiezza
1

#2 Sjukt snygga bilder!

Jag har lite olika intressen som tillexempel ridning, hundträning och friidrott. Men vad mitt hjärta brinner för är motorcyklar. Har som en dröm att bli världsmästare inom racing =)

Bacon, svaret är bacon. 

Peak303
2

Riktigt fint #0 och #2! :D

Mina största intressen är sport då friidrott, tråkigt nog har jag lagt av med de.. Sen även djur och fotografering.

Här hemma finns det för tillfället 7 kaniner samt kaninungar om någon vecka om hon inte gått tom. Samt 2 hundar och en sköldpadda. Kaniner har funnits i mitt liv sen jag var 8, 18 idag. Och kommer nog inte lämna mig på ett bra tag heller! 

En av mina 7 kaniner, Holly. :3 

Fotografering började jag redan med 2005 och har fotograferat nästan allt möjligt sedan då. Men de senaste året har jag valt att försöka att rikta in mig på djur, natur och sport. :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[MiniPim]
4

Linnea, du har sån sjukt bra talang.. Jag ser upp till dig jättemycket… Du har så söta kaniner också, och duktiga!

Alicia, du är såå snygg och verkar vara så perfekt!

Och Tilde, du är så otroligt duktig på allting, sååå söt och allting!

…. Ida, jag känner inte till dig så mycket, men jag vet att du är jättesöt och duktig på att rida.

Nicole, du är såå översöt och är så sjukt snällt!

Och Malin, jag bara vill.. jag vet inte vad när jag ser dina bilder och dig, så söt och du är så duktig.

Hoppas ni alla fått något positivt, ska bara säga att alla ni är så snälla och har grymma personligheter! Likaså dem andra här på TIF.

____

Själv så håller jag på med kaninhoppning och det som har med kaniner att göra, och älskar att bygga. :)

[_hsleiufhbtv]
1

#10 Dina bilder är så sjukt bra!

#11 Aynaz du är alltid lika söt och snäll, så fort man börjar läsa vad du skrivit så ler man för du är alltid lika snäll! Glad Dessutom är minipim grym Oskyldig

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Djuren
Rida
Fota
Promenera med hunden
Dator :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[MiniPim]
0

#12 Tack så myclet, det är du med!  Skrattande hihi han tackar och säger att dina kaniner också är grymma!

[Koppsal]
0

Jag har några intressen och vill lgärna lägga upp flera bilder, hur gör man det? c:

[MiniPim]
0

#15 om du kopierar bilden du vill ha så kan du högerklicka i din ''kommentar'' och klistra in. och göra så på alla bilder Glad

Peak303
0

#11 & #12; tack så mycket :')

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[Koppsal]
1

#16 tack!

Jag photoshopppar väldigt mycket, här är ett exmepel på vad jag gör!

blood_by_koppsal-d4wdnos.jpg (773×1033)
Jag gillar också att göra fake-sår till halloween eller liknande:
its fake

Jag har mina djur:

[Koppsal]
0

vill man se mer vad jag gör så finns det massor av bilder på 

www.koppsal.deviantart.com
:D

[MiniPim]
0

#18 gud vad duktig du är! Förvånad

vad äckligt med såret xD

Gaiezza
0

#11 Gulligt sagt av dig! :) Men jag heter inte Ida ;) Isa*

Bacon, svaret är bacon. 

[Koppsal]
0

#20 tack :D
haha det som är meningen xD

[MiniPim]
0

#21 Ojdå xD Tänkte på det efter jag skrev det :P

NelliZ
0

#18 Riktigt coola bilder. Verkligen! :O

---------------------------------------------------------------------------------

Min största passion i livet är hästar och ridsporten, skulle inte klara mig utan det. Hänger i stallet i princip varje dag.

Har en medryttar häst vid namn Mindy. Rider/tävlar en häst från ridskolan också, som heter Expressen, "Esse" Älskar dem båda otroligt.

Sedan kaniner, har en hermelin blandning vi namn Selma. Min älskling.

Tycker även väldigt mycke om att baka. :)

Bilden är från en hoppträning med Esse.

//Julia

dextrosol
0

Mitt största intresse är trav.

Travet är något jag aldrig skulle klara mig utan, jag föddes med travet och så ska jag dö har jag själv bestämt.

Jag tävlar själv ponnytrav och har två ponnier som jag tävlar med Hults Zenito och Perelli (bilden). P.S. Fotografen till bilden heter Beatrice Jakobsson

Jag är också mycket intresserad av att referera ponnytravlopp, ni kan höra mig "reffa" 13 olika lopp på Lindesberg 3/6-12 via länken under

http://www.foto-mike.com/index.php?option=com_content&view=article&id=116&Itemid=0