Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsex-och-samlevnad
Läst 14338 ggr
Babydino
0

I ögat.

Jag och min kille hade sex för 2-3 månader sedan.. utan kondom. Jaja, shh Flört

Han drog ut för att inte komma i mig så tänkte nog båda att det skulle bli en mjuk, lite slö stråle som inte skulle komma så långt, stanna som högst vid mina bröst (missionären sällning) Men inte då. Det var ett ett sjukt tryck på den strålen alltså. Det sprutade över allt. Mängden var inte en tesked, det var säkert en matsked, haha, ehh.
Riktigt hårt.
Fick slemmet i ögat och det gjorde riktigt ont. 
Hört att man ska skölja med vatten direkt efteråt och blinka i vattnet osv. Precis det min reaktion var, sprang in på toa och sköljde. Men det gjorde mer ont. Och ögat blev mera rött och gjorde riktigt ont att kolla. Haha, brukar ju bli så när man får något i ögat, något salt dessutom. Riktigt salt. 
Men efteråt har jag läst att sperma stelnar om det kommer i kontakt med vatten. Haha, har väl en klump stelnad sperma i ögat nu då!
Har även läst att det sköljs ut med tårvätskan efter en stund.
Några veckor sednre låg i jag sängen med släkt lampa och fick ett sms som jag öppnade, när jag stängde skärmen känndes det som jag blev blind. Jag kollade bort mot gardinerna och såg ingenting på det ögot som jag fått sperma i men det andra såg jag som vanligt på. 
Reste mig och gick till vardagsrummet och fatade ingenting. På det attackerade ögat vad färgerna mer gulaktiga och allt gick i slowmotion och hackade. Det andra ögat hade de vanliga färgerna och var inte i slowmotion. Så blev riktigt förvirrad och yr av det. Slog mig lite i huvudet och gunggade ögat, hände inget förutom att allt fyck en blåare nyans. Skölde med vatten och då blev det bra. Det behöver dock inte bero på att jag fått sperma i ögat, kan bero på att ögat inte han vänja sig från ljust till mörkt, till ljust.
Efter ytterligare några veckor fastnar det attackareade ögat i en skeladen possion (inåt) så det såg ut som jag skelade med ett öga som vissa kan. Har dock alrdig sett någon som kan röra ena ögat hur som helt och sedan ha stilla det andra ögat i en inåt pekade pose. Haha , eh, ja. 
Blinkade, hjälpte inte, gnuggade, hjälpte inte, slog på huvudet, hjälpte. Blinkade, försökte röra ögat, men det var segt att flytta det. Detta behöver inte heller bero på det, men man börjar undra.
Det är alltid det ögat som får problem och det är det ögat som har gjort ont sedan den dagen.  

Sjukt onödigt inlägg, men iaf, möjligen sjukt efterbliven fråga med. **
Men vad händer om man får sperma i ögat? 
Haha, kan man bli blind? 

**(Vet att man kan få aids, kalymidia och gonoreé och en till jag inte minns - dock har ingen av oss något.)

LadyNagini
4

In yo face niggah! Nä, men ditt öga har blivit infekterat och du ska kontakta vårdcentralen. Att få sperma in ögat är inget farlig, men om det blir infekterat så ska man söka hjälp.

vaanjja
1

Usch, ja det låter hemskt. Tycker verkligen att du ska gå till vårdcentralen genast!

Babydino
0

Försöker få lite vet i mamma. Men hon vägrar ta mig till en doktor, hon skakar bara på huvudet och säger att de kommer skrata åt mig. 
Och att hon ska ta och lära upp min kille att sixta bättre.
(med irriterad röst)  

Ja, jag har berättat sammasak för mamma.

Babydino
0

Måste tilläga att det attackerade ögat är mjukare än det andra ögat, lite mer slemmigt, blir klibbigt och så runt och det gör ont, sticks, typ ömar när jag försöker blunda.
Ibland känns det som ögonlocket krullat sig innåt så att ögonfransarna är på insidan av ögonlocket typ. Om ni förstår.
Antar att det är för att ögat är tort.
Slemmhinnan kan väl skadas av att ögat är tort.
Börjat se sämre på det ögat också.
Ser dåligt på både, dock inte så mycket (-1) men det andra ögat ser värre nu.
Ja, de var väl allt antar jag.

nottheonly
2

Tycker du ska kontakta vårdcentralen.. om din mamma inte vill följa med så kan du ju alltid gå dit själv Glad

Babydino
0

Kan jag gå ditt själv? De viste jag inte. Trodde man måste vara myndig för att gå utan föräldrarna. 
Men jag är en anning "blond" men jag vet inte vart det finns en vårdcentral. Obestämd

nottheonly
0

#6 Haha, jag har ingen koll på det heller.. man kanske måste vara det? någon som vet?

Babydino
0

Tro du att jag kan ta med mig en myndig kompis? 
Typ min kille eller en annan kille Tungan ute

Iceland
0

Jag har gått till vårdcentralen massvis med gånger själv när jag inte var myndig. Det var aldrig något problem för mig :)

http://isabellarun.weebly.com/

Babydino
0

Fick du någon behandling mot det som du gick dit för även om du inte hade någon myndig med dig? Glad

Babydino
0

Är det någon som har erfarenhet av att få behandling för ett sperma attackerat öga som kan berätta hur det gick och vad de sa?Glad

Iceland
0

#10 Ja jag fick det. De sa inget om det ens :)

http://isabellarun.weebly.com/

[Tilde]
0

Haha jag har ingen erfarenhet av det, men om du fortfarande har problem med ögat borde du absolut kontakta läkare så du inte får permanenta skador. Du kan ta med dig pojkvän eller kompis om du inte vill gå ensam… och din mamma borde nog veta vilken vårdcentral du är skriven hos. Tungan ute

JossiMelon
0

Ja, som alla andra skrivigt…
Sperma eller ej, så har du ju problem med ögat och det bör kollas upp.

Lycka till! :)

Babydino
0

Tack så mycket Skrattande