Jobbiga föräldrar.
Bara jag som har jobbiga och allmänt äckliga föräldrar?
får man fråga varför är dina jobbiga? och vad du menar med äckliga?
nej min mamma & pappa är ganska jobbiga ibland!:)
Jobbiga är dom allt. Men vet inte vad du menar äckliga. xP
Men om det är bokstavligt så är mina päron det också, dock på ett mest skämtsamt sätt.
Ibland (ellr ja, oftast) vill jag bara flytta hemifrån… 
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Gaaah mina är nog jobbigast…………….. Ska börja tjäna pengar på min blogg och flytta hemmifrån när jag fylle 16.. (två år oh 22dagar kvar…)
döda dom. jag har dödat mina.
#4 alltså du börjar bli ganska irriterande nu. Du har ljugit och skämtat extremt allvarliga saker på misshandel IF, och nu börjar du här med. Du kanske ska ta och skaffa dig ett lite roligare liv? :)
vet du inte hur man har kul ? haha LO-SER
#6 jo det är det jag vet, men du verkar inte direkt veta? :)
jodå. klart jag gör. elias123 hälsar ;)
#8 uppenbarligen inte då man INTE skämtar om misshandel. Vill du diskutera mer kan du PMa mig så vi kan sluta förstöra denna tråden.
Jag tycker själv inte mina föräldrar är jobbiga, och om dem är det ibland så är det för att liksom förbättra mig. Dem är ju inte jobbiga för sin skull utan för min! ^^
Har väll hänt att jag varit arg på mina föräldrar, men oftast är jag extremt glad eftersom dem gör jättemycket snälla saker för mig. =)
Mina kan vara väldigt jobbiga men framför allt pinsamma.
Dom är skiljda och så & kan knappt se på varandra utan att bråka så det är väääldigt jobbigt..
Simon Lindbäck
SimonLindback.se
Mina föräldrar är fantastiska! Min pappa är världens snällaste och han har hjälp mig så extremt mycket genom livet <3
Min mamma har jag haft väldigt många problem med. Under de senaste åren som jag bodde hemma kom vi inte alls överrens. Vi var alltid sura på varandra, bråkade och usch vad jag längtade tills jag kunde flytta hemifrån! Nu när jag inte bor hemma så har saker lugnat ner sig. Jag vet att hon hela tiden har bara velat mitt bästa, även om hon visat det på ett annorlunda sätt. Min mamma kanske inte är världens lättaste person att vara med, men jag älskar ju henne :) Pinsam tyckte jag att hon var när jag var yngre, men nu tycker jag bara sånt är roligt. 
#10 Dina föräldrar verkar ju vara supersnälla! Kanske därför du också är det, hihi :)
#12 Haha tack! Dina med, och du också, Tilde :)
#3 Du får inte hyra en lägenhet om du inte har fyllt 18 och har en registrerad fast inkomst. :)
Mina föräldrar är jobbig, pappa är akoholist, ska alltid låta (alltså konstiga saker) man kan inte ens äta med han vid matbordet för han ska mumma och mumla, tänka högt och smaska. Han är allmänt otrevlig och inte så mysig att vara med. Mamma är bara lite pinsam ibland. :)
#11 håller med dig. mina föräldrar är också skilda och pinsamma + att dom också bråkar :(