Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1532 ggr
[Bambis]
0

Ledsen :/

Massa småsaker som trycker på mig just nu. Vänner, skolan och en massa andra saker. Igentligen inget stort men blir ändå så lelsen, slut och bara helt tom. Någn som brukar känna likadant? Gråter

Jaja bästa sättet att koppla bort allt är med The Vampire Diaries ^^

Fliso
0

Har du läst böckerna, om inte läs dem. Det hjälpte mig under min skolstart (förra).

[Bambis]
0

#1 Nej,  men ska. Okej tack för tippset :)

Fliso
0

Fast om du gillar serien som jag också gör så ha alltid deras utseende i minne när du läser.. Alltid

Du kommer förstå när du läser

[Bambis]
0

#3 Okej.

:holmgreen:
0

Just nu känner jag likadant! Skolan, vänner , livet , allt!

Man vill bara kura i hop i ett hörn av sängen och gråta. Jag känner mig helt tom..

Jag brukar inte känna såhär, men just nu gör jag det :/

Det ända som fungerar för mig är att vara med mina djur eller kolla på några avsnitt av någon bra serie ! Sitter i sängen nu och gosar för fullt med två av råttorna <3 Mattes bebisar :) Man blir alltid glad av dem! :3

[Bambis]
0

#5 Ja precis så känner jag. Även fast jag har ett bra liv och så…..önskar jag hade egna djur men mamma är allergisk :( Men ska också mysa och se på Vampire Diaries :)

Fliso
0

#5 Har du honar eller hanar?

Har själv två hanar :)

0

#6 Samma här! Men små grejer kan bli så stort tillsammans.

Jag är också allergisk, men det trotsar jag med mina 2 kaniner och 5 råttor xD Haha :)

Gör så!

0

#7 Jag har 5 honor :)

Fliso
0

Okej :)

Fridaaaa
0

Vissa perioder är det så. Känner igen det. Humöret kan inte vara på topp alltid.<3

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Bambis]
0

#11 Nej precis :/<3

[_hsleiufhbtv]
0

Vet hur det är, har själv denna sommaren haft ångestproblem pch mått psykiskt dåligt. Nu är det ännu värre, jag gråter mig till sömns, så vet så väl hur det känns.
Vill du prata kan du bara PMa!
Kramar till dig ♥

[Bambis]
0

Precis, aw

[alisja]
2

Tror du lider av skoloro lite.. Men visst känner du även pirret i dig som bara säger '' Ja herregud! Nu kööör vi! ''

Det är hoppet som talar, jag tror det kommer gå bra för dig. Tro på dig själv! Glad

Mig kan du också alltid PMa om det skulle vara minsta lilla. ♥