Vem är jag?
Det är så svårt, vem är jag? Jag kan inte svara på frågan, trotts att jag önskar att jag kunde. Jag vill lära känna mig själv och hitta min egen stil, så när jag ser mig själv i spegeln och tänker "fan vad snygg jag är!".
Jag vill hitta mig själv, men hur gör man?
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Slappna av och sluta bry sig så kommer det sakta men säkert en inre trygghet med dig själv. Är du trygg med dig själv kommer du kunna ha på dig vad som helst och vara ok med det.
Jag tror man bygger upp sig själv allteftersom; saker man går igenom, val man måste göra, allt formar en till den personen man slutligen blir :) Att hitta sin identitet är inget man bestämmer sig för att göra, det bara kommer.
Det tycker i alla fall jag. :)
Problemet är inte att jag tycker illa om mig själv, jag kan ta på mig munktröja och jeans med massa häng lika gärna som jag kan ta på mig ett urringat linne och tajta jeans utan att känna mig obekväm, prblemet är att jag vet inte vad jag själv vill… Hänger ni med…?
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Jag trodde att jag hade full koll på vem jag var innan jag insåg att jag försökte vara någon annan, och tappade bort mig själv på vägen.
Jag blir så sjukt irriterad nr folk säger "Va den du är"
Liksom, jahapp, jag vet inte vem jag är, så hur ska jag kunna vara vem jag är när jag inte har någon aning om vem jag faktiskt är?
Let's say that made sense, eller något.
Jag tror iaf att du ska slappna av, ta det lugnt, du hittar dig själv. Eller tja, du skapar dig själv medan tiden går :)
#4 Om man är i den situationen och inte vet vem man är, så ska man alltid följa sin instinkt. Då vet man vilka val man egentligen vill göra och vilka som får en att må dåligt. Jag tycker inte man ska överanalyzera, så magkänslan är oftast det enklaste att följa :)