Underbara medlemmar
Jag kör en "Aynaz" och skriver ett positivt inlägg om andra personer! 
Det här inlägget är till alla er fina medlemmar här på TiF som hjälper till att hålla en god stämning och som alltid finns där för att svara på frågor och ge råd till andra medlemmar. Det behövs verkligen folk som ni, inte bara här på Tonåringar iFokus, utan ute i verkliga livet också! Det behövs fler människor som finns där för andra, som bra medmänniskor, så sluta aldrig vara så! :)
Jag trivs jättebra som Sajtvärd här och ångrar det inte en sekund! Det är ett jättefint forum, tack vare alla medlemmar!
Jag hoppas att vi kan fortsätta hålla TiF på topp under en låååång, lång tid, tillsammans!
Nu satte jag den här tråden "Jösses vad bra jag är", men det ska ju egentligen stå; Jösses vad bra vi är! ❤
Ja Tilde du är SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR SNÄLL MEN DET ÄR ALLA MED <3
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Instämmer!:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag instämmer också! :)
Här blir man alltid bemött av positiva människor känns det som. Något som skulle behövas mer på de andra sajterna också. :)
Livet är för kort för att gå runt och vara sur och negativ! Haha…