Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkänsliga-rummet
Läst 2442 ggr
Gaiezza
0

Uuusch..

Behöver bara skriva av mig då jag ska opereras i morgon och är så SJUKT nervös. Ska ta bort mina halsmandlar och kanske klippa polypera..

Har mått illa hela dagen och inte kunnat koncentrera mig.

Mår skit.

Bacon, svaret är bacon. 

[134643]
0

Åh, det kommer gå bra! :) Det är ju en rätt så "basic" (vad tusan heter det på svenska?) operation, så du har inget att oroa dig för. Lycka till ^^

wixie
0

Haha, vad är polypera?xD

Och lycka till! Det kommer säkert gå jättebra!

Wickis
0

Jag har också gjort en sån operation att ta bort halsmandlarna och polypera. Själv var jag ganska nervös innan men slappna av (lätt och säga men jag tyckte själv att det var ganska svårt ;s)

Hehe, lycka till! :D<3

[Tilde]
0

Läskigt! Min syster opererade bort halsmandlarna när hon var yngre… Hon fick äta massa glass efteråt. Flört

smillasol
0

Hur gick det? :D

[Älskamig]
0

Det kommer gå bra!
Jag bröt armbågen för 7 år sedan, väldigt avancerat. Själva armen vred sig i 130 grader, samt fick jag en inre blödning i armen.. Nå väl, lärarna på skolan trodde jag bara hade stukat armen, men mamma och jag åkte in till läkarn och då visade det sig att jag hade brutit armbågen och var tvungen att opereras. Opererades i 4½ timme, fick sy 22 stygn samt några i senorna där den inre blödningen var, fick även 2 stift i armen så den kunde 'växa ihop' igen.. Tungan ute Sen fick jag opereras igen när jag skulle få ut stiften..

Det kommer gå bra!

Gaiezza
0

#5 Det gick bra men jag blöder tycligen så mycket fortfarande så jag måste in igen :(

Bacon, svaret är bacon. 

[Älskamig]
0

#7: Okej :/ Önskar i alla fall all lycka till!