Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1848 ggr
:')
0

Åh :(

Var på grönan idag med familjen. VÄRLDENS sötaste kille var där. Han tittade på mig hela tiden när vi stog i kön till Twister. Men sedan var jag tvungen att åka hem igen och jag kommer aldrig se han igen. Åh hans ögon var så fina :o <3

Men åh blir så ledsen Gråter

:holmgreen:
1

Haha, jag lider med dig :( ;)

Sary
0

haha åh sånt suger.

Det får mig att tänka på när en god vän till mig såg en kille på bussen i södertälje. Hon vet in i minsta detalj vad för sorts killar jag gillar utseendemässigt och hon sa att han såg ut exakt så som kändiskillarna jag brukar dregla över gör. Förvånad

3

Haha måste bara berätta det här!

Jag och min familj skulle äta ute, så går vi på heron city här i sthlm.
Det kommer ett kill gäng som går runt 5 meter ifrån oss. En av killarna som var skit söt och snygg (så söt att jag dör!!) gick och kollade på mig. När jag kollade tillbaks så blev han generad och kollade bort. Haha så kollade jag bort och jag såg i ögonvrån att han kollade hela tiden och log. Några sekunder senare gick han in i en pelare. Den var hur stor som helst, så jag fattar inte hur han kunde missa den! Då blev han väääldigt generad och han "sprang" ifatt resten av killarna. De andra hade inte märkt att han försvann heller (xD) Hela tiden gick han och kollade bak på mig, men sen svängde de av åt andra hållet, jag såg aldrig honom mer och lär inte göra det heller.

Problemet var ju bara att jag gick brevid min pappa. Hahahaa han ser rätt biffig ut med en del muskler och så. Så jag förstår om det var därför killen inte ville gå fram till mig. xD

Jag vet att han kollade på mig för att framför mig fanns ingenting och bakom mig fanns en grå vägg. Den där ögonkontakten sa ganska mycket också ;)

0

#3 Haha aw dör vad gulligt! Ja mne precis så, jag kunde inte gå fram till han för både han och jag var med sin familj…..kände lixom lite pinsamt…:)

0

#4 Ja! Det är lite pinsamt med familjen runt om sig. Hade jag varit med mina kompisar eller ensam hade jag säkert gått fram till honom och snackat med honom, typ: gick det bra, osv. Haha..

iKevin
0

Hände mig börjat var påväg till danmark ( Stena line + Jag kan danska) Riktigt söt tjej i min ålder, vi kollade på varanndra hela tiden och gick förbi varann hela tiden bara för att få titta på varandra ett tag, vågade i te gå fram o faktiskt säga något. Hon var riktigt söt fast jag visste att det aldrig kunde bli något eftersom hon var dansk och jag bodde i sverige. När vi gick till bilarna på undre däck så gick vi nära varann fast jag tänkte på mina föräldrar och hon stod där och kollade på mig, så jävla dumt av mig att inte gå fram o säga något för jag visste att hon ville veta något om mig typ FB och allt det där. Men nej jag går och sätter mig i bilen medans hon står där, kände mig så himla failad och kollade på hennes bil hela vägen i minst 1 km efter vi åkt i land… Girl of my life

0

#6 Ja men precis så var det…..aw synd att du inte han få hennes Fb :(

Men det är så himla spännade när man är där och man bara " kan vi inte gå ditåt och göra det…" bara för att man ska få se personen.

Oskyldig