Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1832 ggr
Juliaskaniner
0

Arg och besviken

Jag är så argf och besviken på mig själv.. jag gör ingenting rätt, det går inte.. så fort jag mår dåligt måste jag kräkas, jag är för stor.. och när jag mår dåligt skär jag mig själv.. finns inget jädra stopp.. äter d¨ligt nu på sistone, och när jag äter så kräks jag.. jag vill inte vara tjock längre, och jag vill inte skära mig längre, jag vill inte ha självmordstankar jämt heller..
det går bara inte..

var tvungen att skriva av mig..

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Juliaskaniner
0

så fort jag hör tåget dundra förbi vill jag bara dit och kasta mig framför,,

var där för nåra minuter sen, satt där på perrongkanten när tåget dundrade förbi.. bara nån decimeter från mig..

Juliaskaniner
0

Min mormor, förredetta alkolist, vart ren i 3 år, hittade jag idag sovandes med en tom vodkaflaska i handen, som jag vet var full innan hon gick och la sig.. frågade: har du druckit nått?  Nej såklart! jag har slutat! fick jag som svar.. jo tack. ser ju det.. är jävligt besviken..

[Tilde]
0

Men lilla gumman… :( Du måste ju ha något att prata med , kompisar, lärare, skolkurator? Sen kan man ju också gå till en psykolog för att må bättre och komma över såna tankar. Du är fin och stark, bevisa det för dig själv! ♥

Juliaskaniner
0

brukar prata med linnea och ronja, litar inte på vuxna tyvärr :/
du är också fin tilde! <3

Stiinisen
3

Du får gärna prata med mej!
Du är helt perfekt , jag skulle själv aldrig klara det du gått igenom.
Men du är den starkaste människan , jag pratat med!
Har exakt samma tankar som du skrev i 0#

Prata gärna med mej <3

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

[alisja]
1

Vännen :( .. Du måste börja bevisa för dig själv att du är inte tjock. Titta dig i spegeln, du är inte det. Du är helt perfekt. Och såren på armarna, dom gör ingen nytta. Tro mig, jag har försökt.

panini
0

Jag vet inte om du kanske provat detta, men det brukar funka för mig!

När jag är ledsen och tänker "dåligt" så brukar jag tänka på mina underbara djur, vad skulle hände med de om jag försvann?

De brukar trösta mig och om jag tänker på fina saker jag har gjort med de så får de mig att se ett hopp, och det "hoppet" får mig att fortsätta!

Du är stark, det vet vi alla, du kan om du vill! :)

//Johanna

scillainmyheart
0

Hade det likadant i våras…:/

Vet hur det känns. Det har nästan gått över nu… nästan…:/

-Be yourself, everyone else is already taken-

http://pytti.blogg.se/

coffealover
0

Jag tycker att du ska lyssna på Mika Big girl. Varje gång som jag tycker att jag är tjock eller ful på något sätt så lysnar jag på den :) <3

Hoppas att det blir bättre!

bambiiii
0

Åh gumman <3 <3 <3 < 3

Vet du vad du ska göra när du är ledsen eller arg? Gå ut och SKRIK, kanske till och med boxa dina kuddar? hjälper mig väldigt mycket..

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3