tufft!
jag står inför en väldigt tuff morgondag! ush det känns hemskt!
först ska jag till sjukhuset o göra några tester på livmodern o så.. har haft on i magen i några år och är under utredning igen..
sen kommer jag även att prata med min pojkvän.. jag känner mig hemsk då han älskar mig så mycket och jag har tappat känslorna för honom. det känns inte bra längre. inget känns som det brukade.. har även fått lite känslor för en annan kille.. ska även iväg med han o några kompisar till liseberg på lördag men vi åker till göteborg på fredan..
så för att saker och ting inte ska bli mer komplicerade eller illa så är det nog bäst att faktiskt göra slut med min pojkvän imorgon.. men det känns ändå hemskt. men jag vill inte vara i det förhållandet längre..
// Claudia Bertheau
BlackandBlue's Guldhamsteruppfödning
www.Blackandblues.weebly.com
Usch, känns värkligen hemskt! :'(
#1 mina kompisar säger att det är ennu hemskare att fortsätta att vara i ett förhållade jag inte trivs i. iallfall elakt mot killen..
det blir en jobbig dag imorgon,
// Claudia Bertheau
#2 Om man inte känner något är det ju bäst att göra slut, det är det bästa för er båda två :/
# 3 för ca en o en halv vecka sen hade vi en paus i en vecka.. han sa att han inte hade kunnat äta nånting o han hade gått ner 8 kilo och sen typ bara gråtit :/
så om han reagerar så på en paus i en vecka hur ska han då klara att vi gör slut?
// Claudia Bertheau
Usch! Men som dina kompisar säger är det bäst för både dig och killen att göra slut. Du ska inte behöva gå och ha skuldkänslor för att du känner dig tvingad att vara i ett förhållande du inte trivs i. Då blir ju han lurad också, då lär ju han tro att ni har likadana känslor för varandra och när ni väl gör slut senare (om det blir så) så lär det bli värre då han kanske fått ännu mer känslor för dig. Ja, du förstår.
Annars kan jag bara säga lycka till!! Och hoppas på att det inte är något med livmodern! :)
Tack så mycket! vi har ändå varit tillsammas i snart 8 månader så det är en tid! och jag skulle ju fortfarande vilja ha haan som kompis eller så. bara det att de andra känslorna har försvunnit. !
det hoppas verkligen jag med ush!
// Claudia Bertheau
Ingen kille ska lägga såna skuldkänslor på dig, du har stannat längre än du vill eftersom du bryr dig om han och är rädd att det blir värre. Tänk på dig själv i det här läget , och enligt mig så är en paus = slut. Varför behöver man en paus om man inte är trött på varandra?
Hälsningar
Fredrika
Yup, jag håller med, varför stanna i ett förhållande du inte trivs i? Att gå ännu längre än du redan gjort kommer bara göra det svårare.
Hur har det gått? :)
har nu gjort vad som måste göras :)
först typ bara grät o bad snälla snälla osv. men nu har han accepterat det och vi är vänner eller så ^^ fasthar sagt att jag vill ha en månad eller så för mig själv innan han börjar prata överdrivet med mig x)
// Claudia Bertheau
#9 Åh, starkt jobbat! :) Och vad bra att han kan tänka sig att fortfarande vara vänner, det är alltid skönt ^^
# 10 dock har jag en känsla av att han kommer att vara mycket på mig :/ typ skriva mycket varge dag o så..
// Claudia Bertheau
#11 Hmm, men ifall det händer kanske du får vara lite tuff? Säga att du faktiskt inte vill ha honom efter dig hela tiden, att han ska skaffa sig andra vänner precis som du vill? :)
#12 ja precis. än så länge har han inte varit så på iallfall ^^
// Claudia Bertheau