Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 1528 ggr
[Koppsal]
0

Bilder från zombiewalk!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vågar int elägga up pbilder på andra människor så det blir på mig och min kompis,

Zombiewalk var seriöst en av de roligaste grejer jag har gjort på väldigt väldigt länge.  Folks rekationer var det bästa. Speciellt dem som inte visste att det skulle gå runt 1000 nerblodade människor genom stan. 

Någon som såg våran lilla zombie-flock? c:

[Koppsal]
0

en till c:

[Koppsal]
0

huhu c:

[Koppsal]
0

innan vi applicerade blodet C:

[Koppsal]
1

önnu en c:

[Ingo.*.Ted]
0

Haha vad kul! :D Jag önska dom hade något sånt kul här där jag bor ! ^-^

[Koppsal]
0

#5 du får komma upp till Stockholm nästa år! :D

[Ingo.*.Ted]
0

#6 Ja kanske det, verkar ju himmla kul, och vill gärna se alla "oinvigdas" ansiktsuttryck! xD

[Koppsal]
0

#7 det var det roligaste, allas reaktioner :D

:holmgreen:
0

Jag såg er, eller a "flocken" då xD

Jag önskar att jag hade kunnat vara med! Jag och min kompis planerar lixom how to survive the zombie apocalyps.. hahahaa xD Nej men det hade varit as coolt! Det var ju as kul med alla som stirrade så konstigt på er! En tjej fick smått panik på tunnelbanan, ställde sig och skrek och såg helt skräckslagen ut! Hahaha jag typ dog av garv :D

[Koppsal]
0

#9 haha ååh, häng med nästa år! det är  så sjukt kul!! :D

vissa gånger kunde jag inte hålla mig för skratt på grund av vissas reaktioner. ååh så underbart!

:holmgreen:
0

Ja jag tror jag ska göra det! :D

Hahaa kan tänka  mig det ! xD

[Koppsal]
0

#11 bra :D

Jo det var en kille som slängde fram en kamera 3 cm från min kompis ansikte och bandade henne med blixten när han skulle ta kort, alltså först trodde jag han slog till henne med den men sen fattade jag att han bara tog kort. men min kompis ansiktsuttryck var priceless HAHA.