Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1782 ggr
[Ingo.*.Ted]
2

När är det min tur..?

Jag känner mig så himla Forever alone, alla mina kompisar är ihop med någon nu, och alla är så freaking assöta tillsammans, seriöst. Igår sa jag och en kompis, men Tja, det ser ut att bara vara vi kvar, men vi hittar väl någon. Och idag har den kompisen hittat en aaaas mysig kille, och dom blev ju ihop.. Och när är det min tur? Såklart, jag är så glad för mina kompisars skull att dom har hittat nån dom trivs med och så, men jag känner mig lite utanför när dom går på sina dubbeldejter och sånt med varann .. :/ Och när dom har myskvällar ihop och sittar och pussas tillsammans i soffan och sen sitter jag ensam i fåtöljen? Har ni någonsin kännt som jag gör..? eller är jag helt ensam med att känna så?

:')
0

Känner också så just nu :/ Åh vill bara hitta en kille ^^

[Ingo.*.Ted]
0

#1 Eller hur! Jag går och bara längtar och längtar på att jag ska hitta en kille jag passar bra ihop med! ^-^

Nellie007
1

Kan lova att du inte är ensam!

Men du kan ju göra som några av mina kompisar gör. Du går ram till en söt kille och frågar om du får en fema. Antagligen så kommer den fråga vad du ska ha den till och då säger du bara att du ska gå på toa. Om du har fått en fema så frågar du om han vill ha en kram.

Massor av mina kompisars förhålladen börjar så. Så det är ju värlt att testa om man ser en mega söting ;)

Fridaaaa
1

Den tiden kommer :)
Jag var 16 år innan jag skaffade första pojkvännen. Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Frida B
0

här är det likadant, men har inte haft en kille i hela mitt liv (blir 16 idag), känner mig också ensam.. :/

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[Nallegardenskaniner]
0

samma här, i stort sett alla mina kompisar har förhållande, man känner sig verkligen sjukt ensam ;_;

#5 lite random men.. grattis! c:

Frida B
0

#6 haha tack :P känns lite jobbigt faktiskt, har kännt mig oönskad i 16 år.. xd

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

[Nallegardenskaniner]
0

#7 men du hittar nog någon snart c:

Frida B
0

#8 återstår att se.. ;)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

nottheonly
0

Försök vara positiv! Man kan inte gå runt och tänka "varför hittar inte jag någon", "varför är jag ensam?" för då blir man bara deppig och mår dåligt.

För det finns någon till dig också, du har bara inte hittat honom än! Glad

Nellie007
0

tänk alla fördelar med att vara singel finns typ 100 eller nått men visst så är det mysigt med pojkvän ;)

Cochon
0

Var precis i samma sitts för bara en månad sedan, "jag vill också ha en tjej…" "varför har inte jag någon?". Sedan åker jag upp på scoutläger och påvägen upp träffar man lite andra scouter som också ska på lägret,, en av dem som vi träffade var skit go, och när veckan var slut var han och jag tillsammans. Man hittar verkligen kärleken där man minst letar. xP

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

[Ingo.*.Ted]
0

Aww tack alla! Känns lite skönt att det inte bara är jag… :) Men vi hittar nog någon, någon speciell, någon vi var menad att bli tillsammans med! :*