Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 4797 ggr
[MiniPim]
0

Vad önskar du dig?

Som rubriken lyder! Glad

Vad önskar du dig mest i födelsedagspresent, eller julklapp?

_______

Jag önskar mig en rexkanin i födelsedagspresent, det är det jag önskar jättemycket. Antingen vill jag ha till vintern eller till nästa år.

Och i julklapp önskar jag mig en systemkamera… <3

Så! Vad önskar ni er? Skrattande

Juliaskaniner
0

Systemkanera och pengar ;) Ingen kanin, haha, om jag inte får en lapp typ som det står att jag ska få välja en ^^ vill ha "rätt" kanin som klickar liksom :)

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

mejamylove
1

Headset, gamermus och en riktig speldator. Pappan min har haft inverkan på mig :P

Vill oxå ha valpar och en till ödla men det önskar jag mig varje år :P

[MiniPim]
0

#1 Haha jo precis, jag skulle vilja ha en lapp t.ex ''du har fått en rex'' osv xD
#2 Najs :D

mejamylove
0

jojamensligen :)

[animalslovers]
0

En häst och en hundvalp :)

Peak303
0

Dator och objektiv! :D

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[_hsleiufhbtv]
0

Tårtgrejer och Elsa! Fick båda visserligen haha :D

[Tilde]
1

En lång resa till Tokyo ♥ Eller en hundvalp ♥ Ååååh det hade varit underbart! haha :)

Lite mer realistiskt så vill jag gärna ha en shoppingdag, en weekend utomlands, eller målargrejer Tungan ute Kaninsaker uppskattas också! ^^

Dipsie'n'Poo
0

Massa pengar, en Fjällräven-ryggsäck eller snygga ridkläder… ^^

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

mejamylove
8

#8 Jobbigt med en lång resa TILL tokyo, roligare o vara där :P

[Tilde]
3

#10 Haha ja det var ju lite mer det jag menade Flört oops!

mejamylove
0

#11 Haha :)

vaanjja
2

Jag skulle önska mig en ny kropp :<

Nej, nu var jag oseriös. Men om det gick att få skulle jag ta emot! x)

En IPhone! Önskar jag mig. Har sagt till mamma att jag vill ha lite pengar till det. Men kanske hinner jag spara ihop själv tills innan jul. Hum, 6000 är nästan lika mycket om min fiol kostade… nej inte riktigt men typ, dyrt att leva! MEn jag har aldrig köpt en ny mobil, bara fått i andrahand. Haft två stycken sen jag var 8, den jag har nu är 5 år gammal och går abra att ladda via datorn om man tejpar fast usb sladden, och vissa knappar bara lägger av ibland. You see why I need a new phone… :)

Arinya
0
[MiniPim]
0

Vad najsiga saker alla önskar sig :)

Många som vill ha systemkamera… .hihi

Babydino
1

Jag önskar mig mest av allt att jag viste hur jag ska göra min vän glad. Han är så trasig. Gråter

Men i som pressent vill jag nog ha en vattenpipa. But that makes no sense to me right now. Obestämd

Frida B
0

en hund! har stått på alla önskelistor så länge jag kan minnas.. men annars så är det väl det vanliga, pengar kläder och böcker ;) och hunger games på dvd! fyller år om 17 dagar (28onde :)) så har börjat fundera på "alvar" ;)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

bambiiii
0

papegoja, systemkamera, camiliont, råttor nya möbler, få presentkort på teddytassens för minst 500(OMG) om det finns ;) då skulle bambi blivit lycklig hihi ;)

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Lavèn
0

att livet fortsätter så bra som det är!

sen skulle inte en systemkamera vara fel!

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂

[Stripez]
0

Jag skulle vilja ha ett "ja" till att få skaffa skrattduvor Skrattande Så kan man handla in allt, planera och bygga bur innan man slutligen hittar sina rätta charmknuttar hihi ^_^

Och självklart mina älsklingsbyxor! Pösiga jeans som endast sitter åt nere i vristerna, oh yeah Kyss Har bara ett par just nu men jag måste ha fler, typ som chips XD

Förövrigt vore en liten systemkamera nice, och pengar såklart… Flört

ThreeStars
0

det finns tre böcker jag vill ha :)

stora boken om stickning - Margaret Hubert

stora boken om virkning -      --- || ---

sticka och virka med restgarn - Sanna Vatanen

Och en maaaaassa garn, förstås ;)

batong_elvis
5

Det enda jag önskar nu är väl att mina föräldrar kan titta på varandra utan att bråka..

Men sen önskar jag väl mig också en iMac, MacBook Air & kanske en ny systemkamera eller nytt teleobjektiv! :)

Simon Lindbäck
SimonLindback.se

Wickis
2

Att få gå på Justin Biebers konsert och träffa honom sen :D<3

NelliZ
0

En egen häst.

Annars en system kamera. Och pengar så man kan köpa massa fina ridgrejor. :)

//Julia

Nellie007
2

Fyller ju år den 21 december så det blir ju ganska nära jul men ändå…

1. Loaded Dervish Sama Longboard

2. iMac

3. Teleobjektiv

4. Skinnymarsvin

5. Flytta myyyycket längre bort!

Åhh min drömm att få allt detta :3

LadyNagini
2

Fyller år den 23 december och har alltid önskat mig fred och jämställdhet i världen. Vill också att alla människor som förstör jorden ska dö ut. Lnskar mig inget mer.

smillasol
2

Det har ALLTID stått "en häst" högst upp på min lista hela mitt liv. Men nu står det pengar och grejer till Fanny ist! Känns konstigt med heeeeelt fantastiks :D (Fanny är min häst som jag nydligen fått

Smullis
3

Är rätt nöjd med mitt liv, så en önskan är ju att få möjligheten att förbättra andras.

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Stiinisen
4

Att canser skulle försvinna.

Jag har ju redan allt som behövs.
Kaniner & familjen.
Det är det som räknas ♥

Men om jag skulle få önska mej något till bara 'mej' så skulle det vara ett libra artic hinder.

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

OttoIsTheShit
0

fyller år den 25 dec haha usch xD men här är det pengar på önskelistan. vi har nästan slutat med presenter förutom att vi köper små saker kanske å sen ger pengar istället :P

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

bambiiii
1

ÖNSKAR också att djur plågeri och djurförsök slutar !!!!!!!!!!!!!!!!!! :( <3

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Rebecka117
2

tandställning, har så sjukt mycket komplex över mina snea, fula äkliga tänder. Tandläkarna vägrar ge mig tandställning för att jag har 8 mm överbett och man behöver nio för tandställning. sjukt frustrerande.

Dipsie'n'Poo
0

Och nu lite mer. En jeansjacka och jeansskjorta. ^^

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

[Ingo.*.Ted]
0

En PONNY! (Vilket alldrig kommer hända, men jag får rida min kompis ponny i en vecka nu, då hon åker till belgien! :D Annars brukar vi rida tillsammans, då hennes mamma har en hästhon brukar rida.)

Nummer 2 på listan är faktiskt 2 chinchillor.. :)

Jag vill ha en orm så himmlans mycket också, men mamma total vägrar. D: Hon säger att hon inte vill ha råttor och sånt i frysen!

Annars är det Jolly böcker och Diabolo böcker! ;)

Michaela-N
0

Desperate housewives säson 1-7 är nummer 1 på önskelistan just nu! Jag är besatt av desperate housewives, synd bara att boxen är så dyr! 999 kr kostar den på cdon.com. Men det kanske det är värt.

[tildemattson]
0

En ponny att tävla i ponnygalopp, galopphjälm m. överdrag och goggles. En agilitykurs hade inte suttit fel det heller.

Wreade
0

En resa ner till Sala för att träffa alla mina vänner där står nog på min önskelista i år, även om jag redan har en inplanerad :)

Annars skulle inte lite nya kläder eller en gamingdator alt nya saker till kameran sitta fel heller, eller pengar så jag även kan åka på Metaltown med vännerna :D

nadilda
0

Fyller år om 5 dagar så detta är ett väldigt aktuellt ämne för mig!Skrattande

Jag önskar mig en systemkamera, det får jag! En Nikon D3100!

Och fler hamstrar, det får jag inte :-(

Pengar, det får jag :-) Dock inte så jätte mycket.

Tillbehör till kameran, det får jag :-)

[MiniPim]
0

Ojdå ser att många skrivit! :D

Fortfarande en del som önskar sig systemkamera!

På tal om det.

Jag vet inte om jag ska önska mig systemkamera längre eftersom mamma har en systemkamerajag får låna. Jag har blivit kär i ett par skor som är rätt dyra.. Men jag vet inte vad dem heter. Om någon vet vad ett par mörkbruna lite höga skor med pytteliten klack heter får ni gärna säga till. xD (dålig förklaring)

Och jag är rätt överlycklig, pappa sa att jag inte behöver önska rexen för jag kommer ändå få köpa till våren så det är bara burbygge kvar :D

Quenzi
0

Ett "ja" till två tamråttor och bur och tillbehör. Sen en systemkamera! :D

En iphone vore inte helt fel heller men de två över kommer först!

PJUM

:holmgreen:
0

Jag önskar mig inte så mycket faktiskt..

Men jag fyller år i November, inte så långt kvar så jag har börjat fundera massor.. :P

En locktång framför allt. Sen massor av kläder och skor vore inte helt fel det heller.. JAA nu ska jag skriva en lista, det är trots allt bara…2 1/2 månader kvar tills jag fyller 16.. :D

I Julklapp kommer jag inte få något eftersom hela famljen åker till Indien. Jag anser att jag klarar mig rätt bra på det :P

Moalinn
0

Ni vet det här med att man önskar sig allting man inte kan få? Då kör vi!

Ett vidvinkel objektiv
Ett ljusstarkt teleobjektiv, typ 70-200 f/2.8 (eller vad det nu än är) *dreggel* Cool
Ny kameraväska
Ett batterigrepp
Lite olika filter till objektiven, kommer inte på vilka just nu
Photoshop till min andra dator
Lightroom
Nya riktigt bra hörlurar
Högtalare i rummet
Att hästen som jag tar hand om blir min
Ny ridhjälm
Rida för tränare
Tågbiljett till Stockholm nästa år, kanske till detta året också.
Lite böcker som One Direction och Justin Bieber har lämnat ut
Det nya albumet av One Direction
Nytt skal till mobilen
Nytt batteri till mobilen
Ny ritplatta
Fler drömfångare (har 6 stycken nu, mamma tycker inte jag behöver mer Rynkar på näsan)

ah, jag tror inte det är så mycket mer. Flört

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
0

och sen önskar jag självklart att min morbror ska bli helt frisk igen! och allt annat bra här i livet, men det jag önskar till mig själv står rätt bra uppradat ovanför!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

bambiiii
0

Önskar att Tilde har det bra nu3

Fridaaaa
0

Systemkamera
Pengar
Presentkort till kläder
Smycken

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.