Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1123 ggr
Cazzos
0

Skolstart 2012!

Ni som började gymnasiet förra veckan som mig eller senare, hur har det gått sen dess? Har ni hittat nya vänner än? :) Jag, som tur är, går med en kompis sen sexan och vi går i samma klass så vi har träffat samma tjejkompisar. Nu hänger vi i ett gäng på 6 tjejer sammanlagt och jag är sjukt nöjd :) Alla är jätteroliga o snälla, det känns bra! ;)

:holmgreen:
0

Härligt att det gått bra :P Haha det är ju Nicole här från Nv2 ;)

Mig har det gått jätte bra för. Alla i klassen hänger fortfarande med varandra i stort sätt. En del grupper har bildats lite här och där, men i stort är alla med alla och de som de känner för att vara med. :) Nu kommer jennifer från min klass i Nv2 byta till min skola också. Dock inte samma klass eller linje så vi kommer typ aldrig träffa varandra förutom till/från skolan och typ aktivitets dagar som inte finns så mycket av. Men det gör inte mig nåt då jag helst ser att jag hänger med de jag vill och är självständig :)

Jag älskar klassen för det mesta, skolan, lärarna och hela systemet med allt. Jag är sjukt nöjd! :) Nu har vi gått en vecka och vi har redan 2 inlämnings uppgifter, 2 andra läxor och 20 sidor vi ska läsa. Inte så farligt då det går fort så jag är sjukt nöjd :P

[_hsleiufhbtv]
0

Jag kom dit ensam utan att känna en enda, har hittat kompisar sedan andra dagen ^^ skönt att slippa den där vilse-känslan ^^

Frida B
0

kom också själv och har hittat massa kompisar! trivs som fisken i vattnet, fastän jag var nervös :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Cazzos
0

#1 Självklart känner jag igen dig, Nicole! Flört Det verkar som att du hittat massor med nya vänner, skönt! Glad

#2 #3 Ja eller hur, jag var också sjukt vilsen och allt var så nervöst och pinsamt första dagen… Trots att jag hade min kompis där! Men det löste sig redan vid lunchen då vi tog kontakt med en tjej och sen har det byggts på Skrattande