Osäker
Min kompis tycker inte att jag ska träffa en kille som har vid flera tillfällen sagt att han vill ha sex med mig. Vi har bara pratat i telefonen och han bor en bra bit bort.
Jag tycker både ja och nej, men bara för att man träffas så betyder det ju inte att det ska hända..
Vad ska man göra?
Han låter ju inte direkt som en kille som vill ha något seriöst om han bara snackar om att han vill ha sex med dig. Jag hade inte träffat en sån kille, så jag håller med din kompis! Men det beror väl på om du letar efter ett förhållande eller ej. 
Se bara upp för skumma typer!!!
Håller med Tilde, haha om man bara går efter att ha sex så är det knappast seriöst.
Om du gillar honom kan du ju säga att du vill lära känna honom först. ^^
Håller med de ovan! :)
I början trodde jag väl att vi skulle bli tillsammans NÅN gång, men så är inte fallet nu då mina "känslor" för honom försvunnit mer och mer sen i somras då vi inte pratade alls (jag var utomlands).
Han har dessutom haft 1 eller 2 flickvänner sen vi började prata, och våran relation har alltid varit "på g" kan man väl säga (inte direkt då, vi har bara pratat via tfn), så jag kan inte ta honom seriöst pga det heller..
Har aldrig tänkt på våran relation som något seriöst, eller att det någonsin skulle bli det, men jag har självklart funderat på hur det skulle vara om vi var ihop.