TVÅA :D
Enhörningar är fett coola! <333333333333333333333333333333333333333
Unicorns And Rainbows
Kramisar 
#3 Dom är Awesome! :3
Ta hål i läppen snart då! c:
Tagga!
#4 Jaaaa ellerhuuuuur ! ;3
och fett najs att du ska pierca dig ^^
Unicorns And Rainbows
Kramisar 
#4 Ska du pierca dig? :o du är så söt :3 jag kommer krama ihjäl dig på tävlingen 
Dåligt väder, kom hem från bion.. madagaskar 3. såååå bra ju! :''D va lite pinsamt, jag skrattar lätt och när det va helt knäpptyst skrattade jag och alla ävnde sig om och bara glodde på mig ._.
#6 ja min syster fick göra det i nian (on gjorde det själv innan , men fick först i nian) så nu ska jag minsann ochså göra det! :D
Hihi , om inte jag kramar ihjäl dej först! 
Glor på videor från tomorrowland (även om jag såg det live på yt) och kan inte sluta kolla på SMH och Don't you worry child.. Kan vara bland det finaste som någonsin gjorts. Mår samtidigt dåligt över att jag inte kommer kunna se dom, skulle ju boka biljetter till sista konserten men insåg att jag skulle vara hela en halv månad för ung när dom har den.. /deppmode
Åh, precis fått min andra statistroll i en musikal :) liten roll kanske, men man måste ju börja någonstans!
#9 åhh vad kul! Fick ganska nyss också en statist roll min andra också fast har haft tre stora roller tidigare. Fast denna i skönheten och odjuret, dock så blir det lite pinsamt för min pappa är odjuret….
#10 haha det blir en annorlunda upplevelse? ;) jag längtar till jag får min stora roll hihi :)
Har så grymt skoj!
Ayli och jag brottas varje dag kl 23.00…. och lyssnar på lejonkungen! Sååå awesome
Fast vi båda vet hur illa det gör mig.. ~
Nu är jag trasig, som en söndersliten trasa Nu har jag inget att stanna för, nu kan inte dåligt samvete stoppa mig. Nu är det kört. - 27 skärsår ikväll.
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Mått bra i tre dagar, idag gråter jag mig till sömns -32 nu
#14 & #15
#14 & #15
Åh dumma iFokus.. #14&15
JULIA LÄGG NER, jag tänker också bli sur på dig om du forstätter. Dem som blir sura på dig är för att dem bryr sig… Sluta skära dig.
#19 det är inte så lätt.
Fyskisk smärta känns bättre än psykisk.
Dumma iFokus som tog bort hela min text?
Julia , fortsätt kämpa , du är otroligt stark <3
#10: Nej, jag vet att det är lätt. Men om man försöker, för sin egna skull. ;)
Sjukt glad! Såg nyss att jag och en kompis var med på en av mangemakers videor på Youtube! <3
#20 du är också stark, finaste Stina! Du har förresten meddelande på Facebook!
Inte för att skryta men jag är batman!
och en brony!
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
#24 NANANANANANANANANANANANANANANANNANA BATMAAAAAAAAAAAN!
Livet bara ska krascha… MiniPim har löss, ***.
#25 Haha herregud! xD
Här ligger jag och lyssnar på depp låtar på spotify, så kommer de med deras skit reklam mitt i listan med värsta-dans-hits-låtar reklamen, SÄMST TAJMING!
_..Jag vill ha mer, finns det nåt annat sätt, sakta ser jag mig vända om..Och jag står redo för att gå, med alla mina känslor utanpå. Men det förändrar inte saken. För fast vi båda vet hur illa det gör mig..
_
Jag gjorde godis till kaninerna idag :)
#30 Åh! Ser läskigt ut, men vad är det ? :P Uppskattat? :)
#31 Det är en toarulla med pellets, russin, torkade brännässlor och havregryn fastklistrat på :) Klristret är gjort av mjöl och vatten, så det är helt ofarligt. 
#32 Åh det lät härligt, eller ja, för kaninerna i alla fall :P
Nu ska jag försöka igen Efter spårade och sjuka med många dumma(extremt dumma) saker, är jag rätt nöjd. Jag ska föra det jag vill numera. Det jag har lust med! Jag vill må bra För jag vill att folk ska ta mig på allvar. Jag klarar mig utan vissa har jag lärt mig, och vissa inte, som Ronja och Janina. Snart börjar skolan, och det kommer spåra och vara ännu sjukare än förra året! Förlåt om det blev konstig text , fortfarande lite störd.
Skriver här för första gången höhö (A) Hej hej xD
Sitter och funderar på hur man förklarar för sin mamma att man vill åka genom halva landet för att träffa killen man gillar.. :|
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Idag bär det av till Danmark och åka till Bakken med syrran och hennes 2 hyenor till barn höhö. Iaf liten. Den stora är inte så jobbig..
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
#36 Åh, Bakken är i närheten av var jag bor ;) Hade en av mina första dejter med sambon där, hihi ♥
#37 Är det varmt där borta? Har shorts på mig för syrran sa att det skulle bli varmt där borta och i malmö är det ganska kallt så alla glor och tror att jag tror att jag är i Thailand eller något xP
Mvh Emma
#38 Det var superhärligt väder igår och i förrgår (blev t.om. bränd av att sitta ute), ser ut att bli samma väder idag… Det är soligt och knappt några moln :) Enligt yr.no blir det 21 grader och stålande sol 
#39 Då slipper jag byta om;) har en enorm väska med mig med saker så folk kommer väll tycka att jag är mysko som kan packa upp halca huset xP bl.a handuk till när man åker Flume;) jag är den som ALLTID får vattnet på mig :(
Mvh Emma
#40 Hahaha det är ok! Danskar är ju inte helt normala, så de är nog vana vid "överpackade" människor (och nu menar jag med för mycket packning, inte.. packad). ;)
#41 hahaha Syrran bara "varför har du så jävla mycket med dig??" x)
Mvh Emma
i wish i could hate you, it would hurt less
Nu ska jag bort, och kommer tillbaka vid 12. Har lite bråttom nu, ska äta och sen när jag kommer hem ska jag gå ner och se vad pappa fixat till kaninerna! :'D

Det är inte rättvist, att du ska vara så vacker och fin. Medans jag inte kan väga upp till något du är.
Yey, ska stå på en hö vagn idag och bära hö! Kommer få hö i alla kläder! Hemskt!
Mår lite bättre tack vare min Älskade Ronja! Min fina vän! Typ en vecka kvar till kenny får ungar.. Gissa vem som snart längtat ihjäl sig? ;) Mina första hoppkorsningar :')
#47 åhh , är det Adde bäbisar? :3
#48 hihi jaa :D äntligen, efter min fina pojke ;3
aww kaninbäbisar!
alla djur bäbisarär så söta men mäniskans är så ful! xD
Alltså nu vill jag åka på kryssing. Förra gången spårade det ju och vi hamnade i samma hytt som ett innebandylag på typ 20åringar som spelade klädpoker. hhahahahaha orkar inte!!
Är ledare på landslagets fotbollsskola och imorgon är äntligen sista dagen. Sjukt jobbigt har det varit men att min grupp har vunnit typ allt måste väl ändå betyda att vi är bra tränare eller hur? 
Snart helg, yes!:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
MiniPim, du är den mest värdefullaste ssaken jag haft och har. Jag älskar dig! <3
Jag hoppas han förstår hur mycket jag älskar honom, men om jag ska vara ärlig så känns det som att han är trygg hos mig.
Han är den enda jag kan ha i min famn utan att jag ska vara rädd för att jag ska bli riven!:'')
Snart åker vi iväg för att köpa skolsaker ;D

Skriver text på text men suddar ut det igen, vill berätta men håller alltid tyst. Typiskt mig.
Vad är det för dag idag? xD
Håller bra koll!
torsdag, 16 augusti 2015 ;)
hähä, nä men Torsdag 16 augusti 2012 iaf ^^
#56 Tack, kanske ska hålla koll nu när man ska börja skolan snart! ;)
Somnar snart… *Snark*
kodar hemsida, funkar ju bra *not* ingen med bra koll på xhtml?
Alltid Oavsett
viste ni om ni sprutar hår spray på flugorna så är de inte lika på! sprutade på dem när de satt sig på skärmen när jag kollar på film till slut så var de borta! :DDDDD
Nu är det bara 11 dagar kvar tills min kanin får sina ungar! :D
PJUM
#61 känner igen dendär längtan.. ;)
ca 5 dagar kvar tills kenny förhoppningsvis får ungar :D
#62 Så kul! :D
PJUM
Så superhärligt sommarväder! Blir sååå glad! :)
Thihihihi,börjar skolan igen på måndag! På ett sätt så är det blä, men på ett sätt är det helt awesome!
Ska hjälpa till att klippa gräset nu:P såå kul ju xD
Lilla gerbil rymde från rasthagen och nu vill lilla gerbil inte gå tillbaka och för det så slog jag huvudet i manglaren. -.-
PJUM
Är det bara jag som saknar en "gå direkt till botten" knapp? 
PJUM
#67 Här? Jag har "olästa" så kommer jag till sista lästa inlägget :)
#67 Mee too!
Tävling imorgon då! :D
6 Kaniner ska med , 7 kanske , om det får plats! ;)
Sen ska en kanin hämtas på tävlingen! :)
tävling imorn, 4 av mina 6 kaniner hänger med.. tåg you know ;)
Såhär lycklig har jag inte känt mig på länge! Helt underbart! Att en enda person med ett enda meddelande kan få en att komma ur ångesten så snabbt! För första gången på länge vet jag med säkerhet att jag INTE kommer gråta mig till sömns! Åh är så lycklig just nu!
Hemskt vad mamma är snäll nu för tiden haha. Annars är det bara en massa sura kommentarer;)
Mvh Emma
JAG DÖR SNART!
Mår dåligt, har huvudvärk. Jag missade tävlingen med MiniPim, vilket var dåligt. Men det regnade även, och MiniPim avskyr regn. Det klarnade upp här hemma, och vi stack ut och testade oss på en bana med 6 hinder. Ställer ett hinder på 1 meter. (längd) Han hoppar det! Min älskade. <3
Trött trots att jag sov bra i natt och ganska länge suck! Är nog pga vädret.
Först regn och nu kvavt :/
tävling idag, blev en pinne med hem, sparks första medelpinne! :)
Mwhihihi
någon som vill höra mig när jag sänder live med MiniPim? xD
Hemma från rockstad falun! Fy fan vilket drag!!!! Glad tjej här med Epicas autografer?? EH JA :-D:-D
Varit på tornerspel på Visingsö idag! :D
PJUM
Blir så arg på mig Själv! Armen är nästan läkt! Bara massa ärr.. Så skär jag sönder hela armen, inte en kvadrat decimeter utan sår nu.. Åh?!
#80 julia.. <3
Vill färga håret….
Men inte råd med hårfärg just nu.
#80 Julia, inte bra :(
Ett halvår sen idag. Ett helt halvår. Jag fattar egentligen inte varför jag bryr mig längre. Det känns liksom inte så viktigt men jag är besviken på mig själv. Jag svek honom.
Vi pratade verkligen om precis allt med varandra. Sjukt egentligen..
och just det ligger där och skaver och gör ont så fort jag tänker på det.
att jag aldrig kan få tillbaka det.
_
det spelar ingen roll vad någon säger,
tomrummet du lämnade kan ingen fylla._
blivit lite mer "emo", men hatar när folk kallar mig emo..
vad fan äre för fel på mig o.O
usch.. då börjar h***et imorgon.. :(
Dock sista året så rätt skönt!
-' Malin Hultman
#84 Fattar inte hur folk kan kalla någon för något som inte ens finns? ;)
Emo är ingen man är, alltså stil, utan det är emotionellt = känslomässigt.
Det är inget fel på dig, utan på dem!
Åh, denna dagen var också fett bäst! Nu ska jag lägga ner tiden på djuren.
Jvla skolan.
Vill aldrig tillbax.
Du är den finaste jag någonsin träffat, och den snällaste, starkaste personen! Min absolut högsta dröm var att vi bodde nära, och gick på samma skola.
Du är speciell! Jag tror du förstår att jag menar dig! ♥
Upp fem, hemma fem. Känns som om jag har ett härligt skolår framför mig. Bussf*n!
ÄLSKAR MIN SKOLA!! Fattar inte att jag hamnat rätt i gymnasie röran xD
Jag älskar min klass med!
Kläääder 

Så slipper man frysa ihjäl i höst 
Alltid Oavsett
Verkligen hemskt det som hänt i Forserum, speciellt eftersom jag bor där…
PJUM
#94 vad har hänt?
Det är några ungdommar som har gått på Somalierna och slagit dom, både barn och vuxna, dessutom har de kastat sten. De vågar inte gå ut längre… :/
PJUM
FAn vad hämskt! :((
Snart ska jag köpa en supersnygg långklänning till fina fester och bröllopet jag ska på i september!
Såvida jag inte får den i födelsedagspresent, tihi
#98 Åh vad kul :-D bild?? :-P
Kollar på ett par olika, men det blir förmodligen denna: http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/oneness-1115/elisa-v-front-maxi-dress-210428-122/ Den är billig och supersnygg 
budar på en snygg väska på tradera.. en dum person som bjuder över, panik..
Yay , ska antagligen beställa selar idag eller imorgon. ♥
#102 var ifrån? 
#103 trocaderos , förra gången jag beställde vart det h-sele och koppel. (kopplet gick sönder på Flingas debut , i ett rum fullt med hanar = ingen bra kobination , men en glad Flinga ^^ )
Men nu blir det 2 bröst selar och 2 bogselar! :)
Dom är beställda nu , så hoppas bara att jag får hem dom lika snabbt som förra gången! :)
#104 hahahahaha aaw
hoppas bröstselarna passar. Dom är knepiga i storlek men får man rätt storlek så är dom helt toppen! Älskar min bröstsele, är perfekt till min ena lilla kille 
Fryser :( Har ändå tjocktröja och mjukisbyxor :(
#105 ja , skaffade en till Small och en Medium , har en Small/medium från Rabb-it , som jag konstigt nog inte använder..
Men nu har jag lite att byta mellan iallafall! ;)
Kan vara bra med Elwira..
Hon växer så det knakar , och hoppas att hon kommer lugna ner sej lite med Bröstselen. ;) (Fullt ös , medvetslös! Haha! )
#107 haha
ja vi får hoppas på det, min gjorde det iaf
fast han var mest rädd i sele iofs och sprang inte för att han ville liksom 
#100 Kan tyvärr inte se bilden, men nelly brukar ha fina klänningar så det blir säkert bra :P
Åååå nej mor kom in och vi prata om en kille jag satt och snacka med i skype och då råka jag säga att han var ful! Och hade glömt och stänga av micken! NEEEJ! SÅ JÄVLA PINSAMT!
#110 Haha ouch! ;)
Imorse/inatt, har vi fått tillökning utav 6 stycken små kaninungar, sp glad nuuu! :D
#112 Åh vad kul :D Du får berätta mer och visa bilder sen när du vet mer :P
#112 Kul! :D:D:D
har en bild, men att ta ut dom från boet får jag vänta med :D
hihi jaa, jättekul :D :D
Ooo.. Vad roligt, vad är de för raser? :) Grattis!
det är hoppkorsningar :D
:9 Älskar bebbar! <3<3
:)*
hihi jag med!, och jag har världens sötaste.. ååh, haha! :D
Haha, lögnare, min lilla bebis var sötast av alla! ;P ;P
haha, klart man tycker det, men tänkte ta enskilda kort, för hon accepterar att jag petar i boet, så tänkte skita ner händerna och flytta på ungarna typ en dm, och ta kort.. det borde ju inte va nån fara? ..
Tror inte det, bara du håller de nära mamman, typ i handon på "marken" så att mamman kan se vad du håller på med! :)
Nu känner jag mig duktig :D
Jag har tvättat rått-filtarna och mattorna
Jag har städat båda råttburarna och all inredning ink. tvättat gallrena
Jag har städat mitt rum
Jag har gjort rent luftrenaren
Haha, det var ändå en hel del jobb! xD
Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå
Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om, men jag vänder om än en gång
Orden fastnar halvvägs, jag vet inte hur jag bär mig åt
Jag har gått så långt, nästan blivit van. Historian upprepar sig och slutar alltid likadant
Var på födelsedagsfest igår, lite ont i huvudet idag. Verkar dock vara en otursdag, då jag först slog i tån så den började störtblöda och sedan fick min kanin panik och det hårda regnet att hon sprang rakt in i ett galler och började blöda och hamnade i chock (såg ut som ett epilepsianfall först!!!). Hon är som tur är helt ok nu <3
Älskade lilla Charlie ♥
GAH >.< Vet inte hur jag ska göra längre..
-' Malin Hultman
Åh jag vill lära mig growla!!
På rockstad Falun såg vi ett band som heter Frantic amber, består av 3/4 tjejer och en kille. Rätt så ovanligt ;) I alla fall, hon som sjunger growlar och är så sjukt cool! Hon growlar bättre än en del killar! Vilket också är ovanligt :D
Om man skulle städa?Fast är väldans trött :/
#130 Aldrig hört en tjej growla! xD Men det förstör rösten, så jag skulle aldrig vilja lära mig det…. inte heller för jag tycker det är fult, hihi :P
#132 Då måste du lyssna på Frantic amber :D Nej precis, jag tänker likadant, jag skulle vilja lära mig det bara för att det vore helt awesome att kunna det haha. Men det är ju inte bra för rösten som du säger. :(
Asnöjd med helgen! Spark kom trea och sexa som ledde till en andraplats i medelcupen Bea kom fyra och etta!som ledde till vinst i medelcupen! Hon vann dessutom sin debut i höjd! Chili kom nia och fyra, fina killen! Inte alltid lätt atst hoppa stillastående ;) Lejonkungen kom 13 och 6a Och Adde då.. Haha; Kom tvåa i krok elit! Vann rak elit och fick cert! Då vann han alltså även elitcupen! Längd hoppade vi också, kom sist.. Haha nej! Skojade ;) Vann där med! Vi stannade på 2meter, han hoyppade det med stor marinal, så tänkte att det var ett bra avslut, utan att trötta ut honom för mycket :D Så en hel del priser följde med hem!;) Ett hinder, 3 cuppokaler, 2 vattenlaskor, 2 påsar cuni complete, torkade morötter, "stångar" med kaningodiser på, torkad banan, toblerone och en gratisstart :DKommer hem till sex glada och friska kaninungar :D
Ska dra till bussa snart, så att man inte missar skolan ;DDD
Redan uppe, inte likt mig när jag är ledig
Men min pojkväns småsyskon plus grannungarna hoppar på bussen precis utanför huset, = man hör dem in i sovrummet xD
Är sjuk! Får vara hemma idag :(
#137 Krya!
#137; Då är vi 2 :o
råkat ut för en otroligt jobbig förkylning av något slag. Ont i hela kroppen :(
-' Malin Hultman
#137 & #139 Jag är med förkyld, halsen och näsan:S
#138 Tack detsamma antar jag! :)
#138 Usch, krya på dig du med :)
#140; Började där för mig men gick vidare.. Krya på dig :)
#141; Krya på dig med :)
-' Malin Hultman
#142 tack :)
___
haha min lillasyster ska ha gympa idag för första gången, så hon är så desperat!
jag längtar tills pappa kommer hem så vi kan forsätta bygga så att minipim fideli och lakrits får flytta in i slutet av denna veckan :3
Fyfan vad osmart jag är! Att jag faller för grupptryck så jävla fort! Aa så om nån vecka så blir det väll ännu värre men man får hoppas på det bästa </3
Blää, ska aldrig mer handla från feelunique.com!!
Jag beställde massa saker, men hade glömt att ändra min adress till den i Danmark.. Så jag skickade mail till dem direkt efteråt (det stod att man skulle kontakta dem om det var något fel i ordern), men de svarade inte ens. Vilka svin!! Nu får mamma skicka det från Sverige till Danmark, bara för de har så dålig service.
Jag vet att det var mitt fel, men herregud, jag mailade en minut efteråt och bad dem fixa det, så det borde inte vara så jäkla svårt!
#134 GRATTIS!! :)
…
Mår skit idag :( Känns som att jag vill sova hela dan men går inte :/
Måste skryta lite nu!
Har fått hem mina älsklingar! Nu blir det bara att täja så att man kan rida in kalvarna vi kommer få av henne senare! :D
mimmi heter hon på bilden och är 50% belted galloway 50% hayland catel
Den brevid henne är palle och han är 75% belted galloway 25% hayland catel!
#149 Haha, ska ni rida på korna?! :)
Vill ha hem mina selar nuu..
Och taggar till Höstlovet! c:
Möta bästaste Julia då ffs! :D ♥
#150 Japp, räker inte med bara hästarna vet du ;D
Fast inte dem vi har utan kalven hon kommer få! de är inte så tama än ^^
Hemma, trött. Köpt nya firrar plus fått växter att ha i akvariumet av mamma med :D
#150 Då ska jag börja att rida på grisar! ;D
#154 Haha good luck ;)
IMORGON FYLLER JAG ÅR!! 

#154, det vill jag göra! Om jag hadde en sådan där gris som kan bli jätte stora skulle jag villa testa rida xD
#156 TJOHO! ;)
#156 grattis!
#158 Rodeo!
Att ett djur kan få en på så glatt humör ♥
-' Malin Hultman
Nu, Nu kas jag inte komma längrå ner i skiten,. Jo, heroinm. Det är det och döden lm är samma sak. Ellet, behöver ens sheroin vara där? DDöden är nog det sista, deb sista skiten.. Ja, sp måst e det vvara Taopar fokus oxh förlåt för dålig text. Vet knte vad kag babblar om längre nu
Från och med imorgon så ska jag ta på mig det jag gillar, färgglada kläder. Barnsliga kläder, och jag ska helt fulltändligt skita i vad andra tycker! :D
#162 det gör du rätt i! :D
#162 Super bra! Älskar att gå i färgglada kläder och lite små bansliga :D
#163 & #164
:D
Bara jag själv är nöjd, så skiter jag i vad andra tycker..
Fy feen vilken bra inställning! Samma här :DDD
Idag föddes det 4 kaninungar varav 2 överlevde. :) R.I.P de två som dog…
PJUM
Nu har jag äntligen kommit in i skol-tiderna igen. Förra veckan låg jag däckad vid den här tiden men nu är jag pigg och äter ananas ^^
Nu har jag rast. 10 minuter, vi kollade på massa tråkiga filmer.. :P
Idag har jag haft min första körlektion! har aldrig suttit bakom en ratt förut, så det var lite läskigt och krångligt att hålla reda på allt. Men det var väldigt roligt! 
Känslan när den du gillar börjar skriva massor av hjärtan och be om ditt nummer! 
Idag har jag fotograferat min fina Sundae :) :
#172 Åh cool!! Otroligt fin!!!
Ja det är hon
Hon ska bli mamma nästa år, hihi
#162 Helt rätt, man ska ha på sig kläder man gillar :D
Färgglatt är dock inte min starka sida haha
#175: :DD
Haha x) kanske inte min heller, men jag har iallafall det jag gillar :)
#176 Ja man ska ha på sig det man gillar :)
#177: Precis :)
Idag på NO:n kändes det som jag skulle dö, såååå mycket jag skrattade. Vi hade vikare, och jag lärde mig inget.. Kunde inte kontrolera mig. Skrattade så jag började gråta! Fick håll sen och jätteont i magen.. ÅÅÅH vad jag skrattade! Det började med att en kille fuskade på förhöret, och min kompis såg det och suddade bort det och hon började härma honom på roliga sätt! Jag skrattade så sjukt mycket, och grät… Såhär mycket har jag aldrig skrattat.. fast än jag skrattar exakt hela tiden. o.o
10 i 3 på en fredag är dåligt, men jag går i världens bästa klass.Och om jag har det såhär grymt varje dag så kommer skolan vara jättejättejättebra. Med otroligt snälla kompisar, exakt alla. Fast än jag kan irritera mig på några. Jag är så glad för att jag gick kvar på denna skolan! :''''D
SÅ FETT NAJS!
dena dagen avskyr mig.. Allt har bara gått emot mig :(
-' Malin Hultman
Jag och ronja har haft det awesome! Behövde dethär! Jätteglad även om jag minns lite dåligt hahaha Lyckades tudligen beställa pizza också Haha!
Inatt ska jag och 2 kompisar sova på höladan! Kommer bli super kul!
Tror man ska skrämma upp dem lite samtidigt ;)
Känslan när alla slutar svara på sms! Gaaaaaaaah, jag blir galen!!!!
Från och med nu ska jag sms-strejka hela kvällen, Mwahahhahaaaa!!!!
Undra om det är något fel på mig o.o
jag skrattar 24/7 xD