idol?
har ni några idoler?
mina:
rihanna, justin bieber, nellie berntsson såklart, lite nicki manji. =) bäretta om era??
Mig själv, tänker inte vara som någon annan.
(tänk på att idol kan vara olika, typ förebild eller någon som man gillar, typ musiker.)
ja! jag menar allt en förebild eller någon som sjunger… =) favvo kändis typ
Nepp har inga idoler direkt.
Har vissa band jag lyssnar på mycket osv men inga direkta idoler.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag måste nog säga vår lärare som vi har i hundkunskap. Så mån om alla hundar. Sen vår lärare som vi har i djurhållning också. Jag tänker precis som honom, tex att det är sjukt att hästar går med munkorg i gräshagar. Ingen direkt artist eller så :)
Jag har en som verkligen är min "idol".
Simone Simons - Sångerska i bandet Epica. Mezzosopran i ett metal-band. Hon är så sjukt grym!!
Har autografer från alla i bandet och bild på henne och mig :D Woop woop!! Haha nej men hon är min förebild!
Elizabeth Andrews i bandet frantic amber hamnar 2:a på listan. Hon är en tjej som sjunger i bandet frantic amber som består av 4 tjejer och 1 kille. Elizabeth sjunger och growlar. Hon är sjukt duktig!
Upptäckte Frantic Amber på Rockstad: Falun. Herregud vilken scen känsla!
#4 Anledningen till att vissa hästar har "munkorg" i hagen är för att dem får fång om dem äter för mycket gräs. Dem kan äta lite igenom dem men inte så mycket som dem hade velat. Alltså det bästa för dem :)
#6 vet vad det använda till/för, men tycker det är sjukt. Min åsikt, visste att någon skulle påpeka ;)
#7 Det är inget påpekande det är en förklaring, stor skillnad.
Jag kunde ju inte veta att du visste det?
Är det bättre då att hästen/ponnyn får svår fång och måste avlivas?
#8 varför ens förklara då? Blir bara massa OT i en seriös tråd. Jag måste ju få ha mina åsikter. Men iaf, säger som min lärare sa igår: "hästen kan inte gäspa, inte flema, och går där och får i sig några grässtrån. Den blir bara frestad och i vissa fall frustrerad. Bättre att ha den i en jord/sand-hage då, där det alltid växer lite gräs som den kan få tag på. Då lever den naturligt, munkorg är INTE naturligt." (skrev av anteckningarna från igår), men håller med honom till fullo. Spelar roll, du förstod uppenbarligen vad jag menade med ordet ändå. Orkar inte skriva "rätt" på internet direkt. Men ska du fortsätta detta kan du PMa för jag tänker inte bidra till att denna tråden blir full av OT. Går ur diskussionen nu :)
Jag har ingen direkt idol, men jag måste säga att min farmor är (var, R.I.P. farmor ♥) en stor förebild för mig. Hon poserade för krokimålningar som ung, vilket var tusentals gånger "värre" på den tiden än nu, så hon var riktigt modig! Hon även sålde alla sina ägodelar och flyttade till USA för att följa sina drömmar! Hon öppnade en turistbyrå på egen hand och uppfostrade världens snällaste barn, min kära pappa och hans härliga lillasyster! ♥
Farmor var en underbar människa, som älskade smink, kläder, rosa och att leva som hon ville. En av de sista sakerna hon sa till min pappa var "de är så vackra, dina barn". Önskar min mamma kunde säga sånt till mig :( Önskar även att jag hade visat mer uppskattning när hon levde.
9# hästarna har den för dem inte ska äta gräs dem har fång o måste avlivas anars dem kan även med dena munkorg leva hästliv! =)
När det gäller artister och så så är Mike Shinoda en stor idol! Eller egentligen alla i Linkin Park men jag tyckr att Mike sjunger bäst, dessutom att han kan spela piano och allt vad det är. ^^
Av folk som jag har som förebild så är det killen som kör glassbilen här, han är alltid så glad och får alla på gott humör. :)
(haha, lite konstiga förebilder kanske ^^)
PJUM
#11 läs mitt inlägg igen.. Finns bättre naturligare saker att göra istället för att hindra hästen från massa grejer. Men slutdiskuterat för min del nu.
12# hihi ovanligt men kul! =)
Skulle lätt med all säkerhet i hela världen säga att Louis Tomlinson i One Direction är en stoor förebild. Tänker inte gå in på detaljer, men verkligen. Han är sig själv, bryr sig inte om vad andra tycker om honom och att man kan vara ung även om man är "gammal" (om ni förstår vad jag menar…). Sen även resten av killarna i One Direction.
Sen finns det ju idoler också, Linkin Park, Justin Bieber, Big Time Rush, Eric Saad etc.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto