Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettsex-och-samlevnad
Läst 1914 ggr
[HamsterPamster]
1

Uhm..hjälp

Ska hjälpa en kompis och köpa en dildo åt henne… Även om ni inte tror mig så är det inte till mig. Hon vill inte beställa från nätet heller då hon inte vill at någon ska se den. Om jag inte har fel så kan man köpa dildos på tekninkmagasinet. Är det typ någon åldersgräns på att köpa det? Och hur gör man när man ska köpa det där.. För dom är ju typ innanfr ett glasskåp så man måste be pm hjälp för att kunna köpa det. Kommer skämmas sönder när jag ska köpa den.. Men vad gör man inte för en kompis :)

[HamsterPamster]
4

Vet inte hur man gör ett inlägg anonymt heller.. Så ja…

Wickis
4

Skulle köpa raknings-grejer till en kompis en gång. Jag klädde mej konstigt och sminkade mej konstigt. Annars kan ni ju åka till en annan stad i närheten som ni inte brukar vara i jätteofta? :)

:holmgreen:
7

Nej jag tror inte att det är någon åldersgräns. Ta en katalog och peka på den du ska köpa så går de till lagret och hämtar. Så är det i alla fall här. Jag och en kompis köpte en liknande grej därifrån till vår kompis när hon fyllde 16 bara som en plojj-grej. Haha det var pinsamt men inte så fruktansvärt eftersom vi var två. Dessutom bad vi dem slå in den så då fattade de ju att den var till någon annan ;-)

Arinya
0

#3 Hah, smart men vissa tänker att folk ber dom slår in för att dom ska tro att de är till nån annan ;) SÅ är de här iaf :P

:holmgreen:
0

#4 Haha ja så kan det ju också vara xD Men eftersom vi har två så kändes det som om de fattade att det var till någon annan, men man vet aldrig xD :P

[HamsterPamster]
0

*Tackar för tipsen, gjorde som #3 sa.. Var lite mer pinsamt när det var två stycken killar i kassan ._. Och när det kom in ganska mkt folk i affären… Men men vi gjorde det iaf :D

iKevin
1

2 för 1 då blev ni glada va! :D