Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkropp-och-själ
Läst 1194 ggr
[Hamster 4 ever]
0

Mardröm:(

Hade världens mardröm inatt. Jag ska tillägga att jag har problem med huvudvärk,troligtvis migrän, ska söka för det så snart jag får en tid. Drömmen var: Jag sökte för huvudvärken hos läkare och fick veta att det var canser i hjärnan och att jag skulle dö innan nästa sommar. Sedan tog drömmen ett litet hopp. Jag såg liemannen och han sa"det är över nu" Jag började springa och längs vägen jag sprang på låg alla jag tycker om,Döda När jag vaknade mindes jac inte så mycket men nu kom jac ihåg det och bara bröt ihopp. När jag slutat gråta och varit och berättat och gråtit mot mamma skriver jag det här.

[Tilde]
0

Usch vilken hemsk dröm!! Rynkar på näsan Hoppas du slipper den i framtiden! Det brukar hjälpa att prata om drömmarna för att komma över dem, så det är bra att du berättade för din mamma.

[Hamster 4 ever]
0

Tack Tirin.

Lavèn
0

FY VAD HÄMSKT!

Hoppas det är bättre nu, bra att du prata med din mor det kan släppa mycket!

Och jag tyckte att jag hade en hemsk dröm!

Minns bara att mamma berätta att hon hade avlivat muffins (en av mina hästar) Jag vart helt förtvivlad och minns att jag fråga varför men hon vägra svara!

Och så på morgonen när man kolla ut i häst hagen och såg henne där så kände man lättnaden i hela kroppen

Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens  🙂