Nu börjar det igen ..
Jaha , nu ska denhär skiten börja igen.
Hat-komentarer på bloggen , kränkande medelanden på fb , etc.
Förra året var allt skit , jag försökte ta livet av mej minst 3 gånger.
Och nu tänkte jag att ' Yes , äntligen slutar det! Jag kommer må bra! '
Men nej nej..
Blir fan värre än förra året.
Kaninerna tyr jag mej till , men när alla komenterar hur jag tar hand om mina kaniner osv (säger att jag är en dålig ägare , jag misshandlar mina kaniner , och bla bla.. )
Så får man ingen större tröst.
Sitter dagligen och gråter hos kaninerna.
Dom är det enda som kan trösta mej.
Mår så dåligt att jag nu försöker stänga av resten utav värden, och bara försvinna..
Vill inte dra upp det med mamma , hon över reagerar , och pappa tja han tror att jag över reagerar..
Folk på internet (överallt) klagar på mej , snackar skit om mej , och skriver kränkande komentarer.
Har redan idag tat bort 5 stycken , och då har jag inte äns bloggat idag.
Nu börjar skiten igen , och det är värre än någonsin..
Hur visste jag det?
Allt är skit , och kommer bli svårare under året.
Det brukar bli efter oktober , som det är som svårast.
Som tur är har jag min fina vän Julia ♥
Vet seriöst inte vad jag skulle gjort utan henne , hon har redan räddat mej 2 gånger. ♥
Du är guld värd gumman. ♥
åh, du vet att du kan ringa mig kära du!, och tänk inte ens tanken på att ta livet av dig, för vi båda har något att se fram emot, höstlovet!,
och ingen kan ta bättre hand om dina kaniner än du!, dom har det jättebra, bara för att alla missförstod med detta med caspian. man borde inte öppna käften innan dom vet sanningen..!
Kram, du betyder också obeskrivligt mycket för mig, guldvärd!
tillsammans är vi starka, tänk på det, älskade du! <3
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Ja , höstlovet lär bli awesome! ♥
Kolla upp IP-adresserna på bloggkommentarerna? Likaså på Facebook om det nu är anonyma konton dvs, annars vet du ju vem folk är direkt. För med IP-adresser kan du spåra upp en hel del. Kram.
Tur att ni har varandra :)
Du vet att jag är här om du behöver stöd med :)
Folk är inte kloka idag, vissa gör allt för att såra folk :/
Men brukar gå att spåra ip-adress.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Mjo och det värsta är att dom är sk 'anonyma' , och tror att dom seriöst är anonyma på internet (skrattretande faktist..)..
Nej , nu ska jag strunta i internet och bloggen , även om 'haters make you famous '
så vill jag inte vara hatad.
Jag vill att folk acepterar mej som jag är.
Men , det är väldigt svårt antagligen.
Iallafall på internet.
Ska leta upp lite ip adresser , men vad gör man med dom?
Hur spårar man dom?
Finns det nån sida på internet?
#5 vet faktiskt inte hur man gör.. Men googla och se om du kommer fram till nåt? Finns kanske nån hemsida där du lägger in adresserna eller nåt. Och hur mycket man än önskar, så kommer man aldrig sluta bli hatad av någon.. Tyvärr. Men man kan ju hoppas att den som hatar håller sig ifrån isåfall. Men som sagt, googla och se hur man gör med IP-adresserna för det har jag inte en aning om dessvärre. Och ska jag vara ärlig, så tror inte jag att det är någon som hatar dig som skriver sånt till dig, utan någon som har tråkigt bara, och inte har något roligare för sig än att hacka på folk.
Jag ska bita öronen av de människorna! Ókej kanske inte men, de som gör det är extremt omogena!
Men jag vet inte hur man letar upp folk! Men om jag viste då skulle jag åka hem till dem (även om jag skulle behöva åka runt hela jordklotet) för att berätta hur omoget dcet är!
Hoppas det blir bättre snart!
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Vad bloggar du från för någon sida? Man kan hitta upp en del ip adresser på en del blogg sidor.
Men vill bara säga att stay strong, du har julia. Hon är en underbar vän, det är jag säker på att du också är. Tappa aldrig hoppet, för det är trots allt dom som vinner om du försvinner. Jag har läst din blogg tjejen, du är grym på kaninerna! Pma om du vill ♥