Kille
Åh dom nya sexorna har börjat nu på skolan. Haha dom är så små och söta! Går i åttan själv så känner mig för "gammal" för dom men det finns en kille som är så söt! Haha jag och mina kompisar sitter alltid och kollar på dom när dom spelar basket ^^ Haha vet inte nes vad han heter? xD
//Nike
Haha, ögongodis är alltid underbart. Gå fram och prata med honom? ^^
#1 Haha ja men jag är så blyg :S Men får rycka upp mig, hahn kommer inte mörda mig precis? ^^
//Nike
#2That's the spirit! Typ, haha. Äh, vad är det värsta som kan hända? Eller, fråga ifall du får vara med och spela basket med dem? :)
#3 Ja, det hade varit kul :) Får väl göra det imorgon med risk att jag slår ut ett fönster eller något! Hahaha :D
//Nike
Hur gick det? :P
Hahah aww! x)
Det var en jättesöt kille på våran skola, han gick i förskoleklass när jag gick i 5an (dvs före sommarlovet). Jag och min kompis gick fram till honom och han vägrade prata. Efter någon vecka så sprang han fram till oss och frågade ''har ni en putte?''.. Och han lät så mörkt! Man kunde tro att det var han som pratade. o.o Men han fick en puttekula och sen blev vi bästa vänner. <3
Hahaha, typ som jag xD Det går en supersöt kille i min skola som går i 4:an eller 5:an (troligtvis 4:an) som jag brukar prata med ibland. Och jag går i 8:an! XD känns lite konstigt när man fixar sig innan skolan för att en liten kille i 4:an ska tycka att man är söt.. x3
Aw! Detta var ju bara för gulligt.
Har du pratat med lillgrabben?
Haha ja lite, han är jättesnäll :)
//Nike
Aw! Ni kanske kan hitta på något kul?