(x)Vad göra?!
Mina konpisar har samlag i hallen, o jag är på toaletten, af ska jag göra?!
Vänta tills dom är klara? 
I samma rum då?
Låtsas sova..
Jadu, ingen aning faktist. Pinsam situation. Tycker personligen inte det är speciellt snällt av dina vänner att sätta dig i den sitsen. Såna saker kan man faktiskt vänta med tills man är ensamma
Men om jag hade varit du så hade jag nog stannat kvar inne på toaletten.. haha eller typ skickat ett sms till min kompis eller typ väsnas lite och hoppas på att de slutar 
När man har sex är inte första tanken att sluta bara för att nån börjar väsnas inne på toa. Men däremot tycker man ju att dom hade kunnat gå dit, om ni ändå var med varandra alla 3 från början 
Fast jag tycker ju ändå att man kan visa lite respekt och inte göra det överhuvudtaget när någon annan är med..
(om man nu inte tror att sin kompis sover eller liknande, fast jag hade nog gärna inte gjort det då heller.. men det är ju jag) 
Nej inte jag heller, helst inte om vi varit 3 st och den andra blir lämnad. Men däremot har jag mer än en gång lyckats ha sex hos nån som sen kommit hem mitt i allt. Det ser jag inget fel i. 
Jag skulle bara gått ut och lämnat dem två to it så att säga. De verkar ju inte vara så generade med det så det skulle nog inte ändras så mycket om man gick därifrån, även om det betydde att man var tvungen att gå förbi dem. Det är itne man själv som ska skämmas i den situationen som DE har skapat. 
I'm gonna let my little light shine
Jag skulle ha slänt upp dörren och skrickigt: VAD HÄLLER NI PÅ MED!?!
Sen bara gått därifrån som inget hade hänt xD
Men det är ju jag det ;)
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂