Mobbad för jag har moped :/
Jag har ju fått mitt moped kort nu fick det den 5 spetemper och jag har ju en ny vespa som jag kör med till skolan. Och nu igår när jag skulle köra i väg så skulle köpa is glass hade så ont i halsen. Då kommer killarna från 9an alltså från min klass och även några andra från 8an och står och skirker åt mig dom var säkert 10-15 personer dom står och säger att jag har en ful moped och att inte jag kan köra och trakasserar mig skrattar åt mig och jag blir ju såklart stressad ville ju därifrån, så då glömmer jag låsa upp låset som är fast i mitt däck och börjar rulla mopeden skulle vända den. Och då hamnar låset in i däcket och jag får punka på bakdäcket då ringer jag mamma och frågar vad jag sa göra hade ju bara en lektion kvar så mamma sa att jag skulle leda mopeden hem så fixar vi punkan. När jag börjar leda min moped hemmåt så följer killarna med en bit och skrattar och hånar mig. jag bryr ju mig inte om dom men man kan ju inte direkt stänga av hörseln så när jag kommer hem brast jag jag grät säkert en timme jag kände mig så fruktansvärt förolämpad. Mamma fixade ju punkan samma dag så det är ju inte det jag grät över direkt.
Men dom där killarna har ju alldrig försökt mobba mig förut så dom är bara avensjuka för att jag har moped och moped kort, medans dom själv inte ens har moped kort och kör olagligt. Och jag är fullt medveten om att det är jätte dyrt med moped och moped kort, men tycker inte dom kan hålla på och mobba mig för at jag har moped. Mamma har skickat brev till rekton och ska även ringa min mentor på måndag. Var bara tvungen att skriva av mig.
http://emmaskaninselar.blogg.se/
Typiskt ungdomar, de har inget bättre för sig än att vara elaka mot andra. Deras liv måste vara väldigt tråkiga och händelselösa. :/
Jävla nollor. Jag är 17, tar fortfarande moppen till skolan. En del tycker väl det är lite sådär, speciellt eftersom jag bor nära skolan, men iaf så skulle jag komma för sent om jag gick..
Strunta i dom så gott du kan!!
Det är oftast dom som verkar coolast, uppkätftiga eller coola som inte är det. Det är bara en attityd.
Du är coolare :)
Vad #2 sa. Och du har ju redan insett att dem gör det för att dem är avundsjuka, håll kvar vid den tanken. Så länge du inte skriker och gapar tillbaka så är du mer mogen än vad dem är.