Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 2544 ggr
MrDumDum
0

Vad tycker tonåringar om homos?

Så, vad tycker ni om homos? nu menar jag bögar, lebbar och bisexuella.

Tycker ni det är lungt att man är det?

Tycker ni att det är äkligt/konstigt

Borde man få vara det?

Tycker ni att det är lungt när tjejer är det fast inte killar (eller tvärtom)?

Vad tycker ni om bisexuella?

Om ni såg någon bli mobbad för att vara homo skulle du hjälpa den personen?

Skriv gjärna vad ni tycker!

Scorpio97
1

Jag tycker det inte är äckligt. Kärlek är för alla, så länge ingen blir skadad eller det handlar om barn/djur. En viss persons sexuella läggning har ingen betydelse för mig.

//Jessie

Fridaaaa
5

Alltså man ska inte gå efter en persons sexuella läggning. Galet fel!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Quenzi
0

Ser absolut inget fel med det, alla har olika smak. :)

PJUM

thenewbreed
3

"All kärlek är bra kärlek"

jag har inga problem alls med det och mitt ex var faktiskt bi-sexuell. När vi först bara var vänner så spanade vi in killar tillsammans. Det var väldigt roligt C:

Medarbetare på bildredigering! :)

BettaSplendens
0

Nej, min kompis är Bi och jag kunde inte bry mig mindre :)

Moalinn
2

"jag är bi .." "okej, detta är hur mycket jag bryr mig \____/, oh look… it's empty"

det är inget jag bryr mig om, kärlek som kärlek. no big deal.

Och självklart skulle jag hjälpa någon om denne skulle bli mobbad. Folk borde respektera folk oavsett.

Sen är det inte alltid lätt, finns inte alla som kan hantera det men tycker att så länge man inte mobbar någon eller liknande får man tycka vad man vill, bara man accepterar.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

nottheonly
1

Jag bryr mig inte om andras sexuella läggning.

Hamsterlycka
1

Jag tycker att man ska få vara som man är :)

Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding

Justin Bieber - 23/4 13 Hjärta

oh-la
0

har kompisar som är gay och tycker deras pojk/flickvänner är dom gulligaste på jorden. jättekul att dom hittat någon som dom älskar, oavsett om det är en kille eller en tjej. är mina vänner lyckliga är jag lycklig.

LillaBenice
4

Jag har avsolut inget problem med det , sålänge de inte är på mig dom kladdar ;)

Jesperlinden97
0

Människa som människa liksom.
Inget fel med att vara homosexuell!

You love a person, not a gender.
- Darren Criss

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Alibi
0

Jag är själv bisexuell så därav kommer det väl narturligt att jag inte bryr mig om någon är det eller vad man ska säga. Jag kan bli glad då någon berättar för mig att den har en viss läggning. :)

Självklart skule jag hjälpa en mobbad om den blev utsatt för trakaserier eller liknande, vare sig det var mobbning inom detta änmet eller något annat. Det är inte acceptabelt att gå på någon för deras läggning, utseende eller något annat. Alla människor är olika och vi är skapta olika, det ska vara så.

Tycker absolut att man borde få vara homo/bisexuell, lika mycket som man får vara hetrosexuell. Man får, för mig gärna ha det skrivet i pannan att "Jag är homo".

Har ofta hört från rent homosexuella att bisexualitet skulle vara något smuttsigt och har inte förstått varför. De har ofta användts som något ledlåtande "usch, du är så bisexuell". Givetvis tycker jag att det uttrycker är fel. Man älskar inte ett kön, man älskar personen. Glad

Det var mina åsikter kring det hela. :)

I'm gonna let my little light shine

PiganX
2

Jag tycker ingenting alls om dom. Dom är människor, precis som alla andra är, varför ens ge alla olika läggningar namn?

Yellow22
1

Det spelar ingen som helst roll för mig vilken sexualitet du har, så länge du är dräglig att umgås med och kan respektera ett "nej" om du raggar på mig - det oavsett kön. Kort sagt, jag skiter i vilken sexualitet du tillhör om du är trevlig mot mig.

Som nämnt i #4, all kärlek är bra kärlek. Vi är alla människor.

Eldlilja
1

Kärlek är kärlek. So what vem den är riktad mot? Kärlek är något fint som ska delas med den rätta, om man skulle vara hindrad av kön så skulle många, många vara olyckliga. Alla ska få älska vem de vill, utan att någon säger att det är rätt eller fel.

Yome
0

Tror allt sånt bara är svammel! tex. osäkerhet är en början till att bli de.

Men bögar accepterar jag mer än lebbar, de är mer seriöst dom kan faktiskt ha sex utan redskap och från min synvinkel är dom bara mer okej än lebbar, Lebbar blir mer vänskapligt tycker jag så nejnej.

och uuusch vad jag hatar ordet lebb!

[WickedAlly]
2

#16 Man måste inte använda redskap som lesbisk för att ha sex, lika lite som ett heteropar måste det..

Yome
0

#17 nä de kanske man inte måste men just därför äre oseriöst för vad annars gör man? Jo saxar varandra, huur skönt kan de va? Men de är bara va jag tycker :)

PiganX
5

#18 Glömt bort oralsex eller? Och fingrar?

Gaiezza
0

En av mina bästa vänner är bög :)

Bacon, svaret är bacon. 

Cochon
1

Homo, bi, pan, hetero, asexuell eller queer det spelar ingen roll, vi alla är människor, det kvittar vilken läggning man har.

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

[alisja]
0

En människa är ju en människa och det spelar ju absolut ingen alls roll vad man dras till! Flört

Cazzos
0

Det är så dumt att säga "Det är okej att vara homo".

Det spelar ingen roll om man är bi, gay eller straight, känslorna är lika. Alla är lika värda oavsett läggning! Kyss