Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkänsliga-rummet
Läst 3077 ggr
Gaiezza
1

Förhållanden.

Usch, känner mig så jäkla udda när jag är med mina vänner som har kille, så sitter lilla jag där vid min mobil och har inget att göra då kompisarna har det roligt.

Fattar liksom inte vad som är problemet? Jag själv går inte så mycket på utseénde och så eftersom jag själv inte ser så bra ut.

Liksom hallå, finns det inga ärliga killar som går på personlighet och inte utseénde?

Fick senast en kommentar av en kille som helt plötsligt sa "Jag kan inte ungås med dig länge.." Då undrade jag ju såklart varför och svaret blev "Du ser inte så bra ut så jag får ganska låg status av att umgås med dig"…….

Vad ska man svara på det liksom?

Bacon, svaret är bacon. 

Netsky
13

Svara att killen är patetisk som tar en sådan faktor i om man kan vara vän eller inte. Och att han borde skickas till koncentrationsläger i Afghanistan. :3

Om du har problem med ditt sociala liv kan man ju alltid sluta umgås med folk, sitta hemma hela dan bänkad framför något awesome datorspel eller nåt. Som jag. Man behöver aldrig oroa sig om sitt sociala liv, om man nu kan stå ut med att aldrig träffa folk. Vilket jag antar är ganska ovanligt, men man kan ju alltid prova :D

Geru
0

Klart det finns killar som går på personlighet och inte utsidan. Jag själv betraktar mig som en av dom, men o andra sidan kan jag inte säga att jag själv känner så många som är så.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Gaiezza
0

#1, Det slutade med att jag åkte hem och bröt ihop.

Det är redan gjort… Sitter nu framför datorn och spelar wow….. ahhahahahah xD

Fast jag blir uttråkad gansk fort och känner mi som en liten tjockis där i mörkter..

#2 Tyvär så har jag aldrig mött någon som går på personlighet..

Jag bor i Stockholm där utseénde är vääääääääääldigt viktigt. Känner mig så offside..

Bacon, svaret är bacon. 

Netsky
0

Omg, spelar du WoW?

Server? Level? Ras? Class? :3

gaabriellaaa
0

Utseendet spelar roll i dagens samhälle om man ska vara tsm med någon tyvärr. Lev med det typ.. att han dock sa upp sin vänskap med dig visar mer hur han är än hur du är. Svin skulle jag säga Glad och du borde vara glad över att slippa honom som vän.

Gaiezza
0

Hellfire, 85, Human^och Worgen, Warrior, Priest och Hunter xD

Langa real id? ;)

Bacon, svaret är bacon. 

Gaiezza
0

#5 Jag är väldigt ledsen över att vi inte har kontakt längre då han är en barndomsvän..

Saknar honom otroligt.. Nu tycker du säkert att jag är korkad för det men det är så.

Bacon, svaret är bacon. 

gaabriellaaa
0

#7 det är klart du inte är korkad. Saknad är mänskligt och den jag saknar nästan allra mest lär också vara en av de största idioterna jag känt. Men det är inte okej att någon säger så till dig, oavsett hur länge ni känt varann. Du är inte värd att få höra något sånt och det är ingen.

Geru
0

#3 Bor också i stockholm, och jag håller faktiskt med dig där:p Otroligt mycket sådant just i stockholm, otroligt dåligt av stockholm.

Det ska dock tilläggas att människor i din egen ålder knappast kommer vara speciellt resonliga när det kommer till utseende, och minnena jag själv har från den åldern är allt annat än roliga.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

[Tilde]
5

Vad snackar killen om?? Du är ju jättesöt!! <3

Personer som bara går efter utseende är inget att ha. De är oftast helt tomma på insidan ändå! Bra killar kommer när man minst anar det, det svåra är bara att känna igen dem! Flört

:holmgreen:
1

Många unga killar går på utseende i alla fall. Sen mognar dem och inser att utseendet inte är allt. Däremot håller jag med gällande stockholm och här handlar mycket om utseende tyvärr. Många killar i min kompiskrets går faktiskt inte bara på utseende, många av deras flickvänner ser inte ut som victoria secrets modeller men de älskar dem ändå, vilket gör mig ganska glad! Men du har helt rätt och det får mig lite att fundera på: vart är vår värld på väg?!

Och varför stressa med ett förhållande? Som Tilde säger: Bra killar kommer när man minst anar det! :)

Gaiezza
1

#9 Vart i Stockholm bor du?

Bor i Solna där utseénde är det viktigaste av ALLT! :(

#10 Tack så mycket, du äre också jätte söt! :)

Bacon, svaret är bacon. 

Geru
1

#12 Hässelby :)

-Stephen Hawking

Gaiezza
1

#13 Det är ju inte så långt xD

Bacon, svaret är bacon. 

:holmgreen:
1

Såg dig på instagram, och du är jättesöt! Det är bara att inse, vissa killar är svin!

Gaiezza
1

#15 Taack :)<3

Bacon, svaret är bacon. 

[MiniPim]
1

lite gammal tråd, men det enda du borde göra är att strunta i det och hitta någon som faktiskt har en hjärna! -.-

du är jättesöt :''3

Gaiezza
0

#17 vi har absolut ingen kontakt längre och jag mår bättre än någonsin utan honom :)

Tack du med! :)

Bacon, svaret är bacon. 

Cazzos
1

Jag bor också i Stockholm och jag kan hålla med dig om att utseende spelar stor roll här men bry dig inte om det nu, du har viktigare saker framför dig :D Det finns dock killar i Sthlm som inte bryr sig om utseende och de gömmer sig i mörkret av någon anledning! Vi kanske ska ställa oss på plattan och sätta upp stora skyltar: "Killar med fokus på personligheten efterlyses" ;p

Gaiezza
0

#19 "Vi kanske ska ställa oss på plattan och sätta upp stora skyltar: "Killar med fokus på personligheten efterlyses" ;p"

Det var dagens kommentar. Sitter och gråter för mig själv för att jag skrattar så mycket.

Som sagt så är ju tråden lite "gammal" och jag har träffat en underbar kille.

Han är så….. kjdfbhkjagc  fyroinygpoc8gxeiu. Det är min beskrivning :)

iof så är det lite ålderskillnad (Inte mycket) och vi vill se hur det funkar att vara mer än kompisar, men mindre än att ha ett förhållande.

Han är så sjukt snäll. Jag typ.. Dör.

Bacon, svaret är bacon. 

Hanna
0

Härligt att höra :)

Jag bor i lilla Karlstad och de gånger om året jag åker och hälsar på i Sthlm/Hässelby blir man förvånad vad utseendet spelar roll hos ganska många Förvånad

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

Cazzos
0

Vad bra att han är så "kjdfbhkjagcfyroinygpoc8gxeiu" ;) Lycka till med honom :D