Gummiband mellan tänderna!!
Aaah! Jag blir så irriterad! Inte nog med att jag ska ha gummiband mellan tänderna och att det är skitstörigt, så ska det börja göra svinont! Jag kan inte ens äta så ont det gör, och ska jag vara helt ärlig så kan jag knappt dricka heller! Fast jo, det går men det gör ont!
Ett tips till er alla, LITA ALDRIG PÅ TANDLÄKAREN när h*n säger ''Nu kommer du vara lite öm i tänderna''
LITE var det ja….
Tur att jag ska ta bort gummibanden imorgon, längtar!!!! <3333
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Haha, har du tanställning eller vadå?
Vet hur det känns - hade det förut jag också ^^ men det gör bara ont ett par dagar efter man har spänt tandställningen (eller när man använder gummisnoddar), det gjorde det iallafall för mig. Då får man typ leva på soppa 
Vet en kompis som hade såna gummiband. Hennes gick sönder hela tiden :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Visst? Det gör as ont, man vill bara dö. Tänk inte på det. Tänk på resultaterna. Smärtan går över om typ 3 dagar :)
#1-#2-#3
Tror inte vi tänker på sama gummiband, mina sitter liksom mellan tänderna, bara för att göra space till någon annan grej som ska sitta i munnen :S
Dom tas bort imorgon!
Gör ännu mer ont idag än igår!
- Darren Criss
#4 Haha, skrev visst inlägget imorse, oops….
- Darren Criss
#4 Jo det är samma jag tänker på :)
Hennes gick sönder, så hon fick in och få nya hela tiden :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Haha, för min del var det bara början. Dx
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
Maggy hade såna när hon hade tandställning x) hon var också lite irriterad…
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Men jag har inte tandställning, utan mina sitter mellan tänderna.
Tänk er på överkäken ''tand, gummiband, tand, gummiband''
Så är det på varje sida där uppe, ingenting på underkäken.
- Darren Criss
#9 Det var såna jag också hade
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
#9 o.O
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag hade 4 knappar, tre där nere och en där uppe, för att dra ut en tand. Inte så den lossnar utan så den inte pekar inåt. ^^ Det gjorde skitont första dagarna och jag kunde inte öpnna munnen, eftersom gummibanden satte stopp, så det var svårt att vänja sig. Jag fick även ta ut gummibanden, så fort jag ville äta eller när jag ätit klart. Jag svalde massor med gummisnoddar under nätterna. :D Men jag hade det i ett halvår och slapp en räls! Underbart.
Hade jag okså innan jag fick min tandställning, sen fick jag typ värsta stora glugen mellan fram tänderna av en gomtandställning!
Kommer du få räls? Då fins det stor chans att du får ont i huvudet vid varge spänning !
Kram Nora medarbetare på lantdjur och Barnens 🙂
Nu är gumibanden borta!
Och gissa vad? NU HAR JAG EN F**KING TANDSTÄLLNING
Palla nt…
Dessutom ingen vanlig tandställning, utan en som sitter fast på en tand på varje sida med en ståltråd längs med gommen.
Har den bara för att vänja mig tills efter operationen då ska jag ha den i 1 år efter det.
- Darren Criss
Hahahaha nu förstår jag! Har också haft det innan jag fick min tandställning. Det gör ont som fan. Lider med dig <3
Haha aww, Jesper då xD Jag kommer ihåg att jag tyckte det gjorde ont att bara spänna åt vanlig tandställning. Jobbigt för dig!! :(