Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 1858 ggr
[Tilde]
0

Drömresa

Du ska på din drömresa och har väskorna packade. Men vad säger biljetten? :)

Min drömresa går till Japan. Jag har varit där redan för två år sedan och det var den bästa resan jag någonsin har varit på! Skrattande Här är några (okej, MÅNGA) bilder från resan:

![2532.jpg]

![Linda+283.jpg]

![Linda+455.jpg]

![HPIM1159.JPG]

![1341354.jpg]

Vid Tokyo tower

I Yokohama

Igår läste jag The zombie survival guide hemma hos min kusin, så nu vet jag hur man överlever zombie outbreaks! :D höhö

Yukis, Ayakas och Maikos smaka-på-lakrits-miner! Japanska kompisar smakar på saltlakrits :P

Ja… det var helt fantastisk resa! Både för Japan är ett awesome land, men också för jag åkte dit med såna fina människor :) Så fort jag har sparat ihop pengar ska jag dit igen!

Anna
0

Jag är på min drömresa just nu. Södra Kalifornien, strax utanför Los Angeles. Här har jag bott i två månader, en månad kvar innan jag flyger hem i mitten på oktober. Här är det 35-40 grader varje dag, strålande sol, underbar shopping, hav och vackra stränder, poolbadande, och så himla mycket att uppleva. Att jag är här med min pojkvän och bor gratis hos hans underbara familj gör inte saken värre. Glad

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[Tilde]
0

#1 Åååh, det låter ju fantastiskt! Så avundsjuk man blir! Skrattande

Ztrawberries
0

Jag älskar frankrike, speciellt paris! Vi åkte dit med franska gruppen i skolan sista terminen i 8:an (förra terminen) Så dit skulle jag gärna vilja åka med någon kompis eller med familjen. Gränsen mellan Frankrike och schweiz är väldigt vacker också! Vi var där förra sommaren för mamma jobbade på cern i schweiz :) Min mamma jobbade i japan Också, så dit skulle jag vilja åka igen. Speciellt för att få gå på disney land ^^ (Vi var där för två el. Tre år sedan) Har rest en del men som man säger, borta bra men hemma bäst :) Med vänlig hälsning, Linda Meijer

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

[Tilde]
0

#3 Åh, vad kul! Vi skulle egentligen åkt till Paris med franskgruppen på gymnasiet, men så krockade det lite med Rom-resan som latingruppen planerade… så jag åkte till Japan och Rom med skolan istället. Tungan ute

Mjo, jag har också rest mycket och jag håller nästan med dig! Det är skönt att komma hem, men för mig gör det inget om "hem" förflyttas lite då och då. ^^

Ztrawberries
0

4# Ja! Riktigt roligt! Åh, men Rom låter mysigt ^^ Hahah, håller med! "Hem" får gärna förflyttas lite ^^ Med vänlig hälsning, Linda

Med vänlig hälsning, Linda Meijer, Ztrawberries Kaningård

:holmgreen:
0

Jag har varit i en hel del länder faktiskt, endel har jag varit i flera gånger också.. Men en resa jag verkligen ser fram emot och är min nuvarandre drömresa är att åka till Indien. Och den resan till Frankrike nu i November.

Själv är jag ju halv Indier, min mamma adopterades där ifrån hit när hon var 2år och nu i December ska vi åka dit för första gången. Det kommer verkligen bli en upplevelse för hela familjen men även bli lite känslosamt för min mor.

Frankrike ska jag till med UG (Ungdomsgruppen i kyrkan, där är man ett antal människor i samma ålder som är kristna och man hittar på grejer tillsammans.)

Vi ska åka till Frankrike på höstlovet där vi ska hälsa på i ett kloster: www.taize.fr/sv .

Människor som jag har pratat med som har varit där säger att det verkligen var en once in a lifetime upplevelse. Ska bli sjukt roligt, och jag åker med några ledare och… kanske 10 andra 15-18åringar som jag känt i alla fall i 2år. Verkligen roligt att åka med sina vänner!!

nottheonly
0

Jag skullle vilja åka till USA Glad

[MiniPim]
1

Åh Japan :''D

Jag vill till Japan! :)