Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1116 ggr
[Tilde]
2

SUR! :C

Nu är jag riktigt sur på Nelly (klädaffären)! Det har gått snart TRE VECKOR sen jag beställde kläder från dem och jag har inte ens fått ett svar på när jag kommer att få kläderna! En av klänningarna ska jag ha på ett bröllop den 29:e. Kul om jag inte ens har fått mina saker innan dess!

Jag har kontaktat dem ett flertal gånger och har fått en ursäkt och 50 Nellypengar… Det duger inte! Jag får för fasen inga svar på mina frågor utan får bara ett "kläderna finns inte i lager just nu" …. Kan ni säga när de kommer in? Dessutom är det konstigt att så pass många personer beställde exakt samma klänning som jag, i samma färg och samma storlek, för de fanns minsann i lager när jag beställde.

Kläderna var för övrigt en födelsedagspresent. Kul att jag får den en månad för sent! Skrikandes Idioter.

:holmgreen:
0

Usch! Irriterande!

Värst är ju att om man inte får nåt vettigt svar av dem så kan man inte göra så mycket :(

Hoppas du får kläderna snart!!

[MiniPim]
2

Dummisar! -.- 
Jag hoppas du får kläderna snart, annars får du väll säga åt dom igen!

Jag kommerihgå när jag beställde en sele, och jag fick vänta över 2 månader. För att hennes nitar var försenade. När jag fick selen var den felsydd, för hon var på semester och hennes föräldrar hade satt ihop de  fel!

Fy! -.-

[Tilde]
0

#1 Nej precis! Jag har frågat flera gånger ungefär när de kommer att få in kläderna, osv. Får inget som helst svar på det! Tänk om jag inte får dem innan den 29:e, då har jag inget att ha på mig på bröllopet!! Rynkar på näsan

Det är nog sista gången jag handlar där, tyvärr. Jag som har varit ett troget Nellyfan. :/

Iceland
0

Åh sådant här är aldrig kul! Lider verkligen med dig! Obestämd

Men du kanske ska ta och ringa och skälla ut dem redigt ordentligt? Aldrig kul att göra, men sakerna brukar bli gjorda då och man brukar även få med grejer gratis..

I vilket fall som så hoppas jag verkligen att du får kläderna snart!

http://isabellarun.weebly.com/

[Tilde]
0

#4 Problemet där är att de inte har ett telefonnummer, utan man kan bara nå dem på kundservice via deras hemsida. x_x Och till dem har jag skrivit ca 10 gånger, hah.

Mjo det hoppas såklart jag också. :/

Iceland
0

Nej fy vad jobbigt! Alltid mycket lättare ifall man kan prata med dem! Rynkar på näsan

http://isabellarun.weebly.com/

[Tilde]
0

#6 Ja precis! Så förstår de hur upprörd man blir! Min sambo är förbannad på dem då detta var en födelsedagspresent från honom. ><

#2 Såg inte att du hade skrivit Aynaz, sorry! :P Men gud vad dåligt! Du borde ha fått pengarna tillbaka eller få en ny sele skickad till dig!

southdakota
0

Jag har precis samma problem, beställde mina kläder från Nelly i augusti (!) och har fortfarande inte fått kläderna, har väntat i tre veckor och två dagar… Jag har inte ens fått någon ordentlig ursäkt utan det enda de har svarat är att: "Om du inte orkar vänta så kan vi annullera din beställning! Ha en fin dag!" Jag vill inte annullera min beställning ju, jag vill bara ha mina kläder! Skrikandes

Usch, vad sur man blir, bara för att de ändrar lager eller vad det nu är de sysslar med så kan de inte låta sina kunder vänta hur länge som helst…

Hade bland annat beställt en klänning för att ha på en släktings konfirmation men jag var tvungen att ta en gammal istället. Dumma Nelly, tror aldrig mer jag kommer beställa därifrån känns det som. Obestämd

[Tilde]
0

#8 Fick precis samma svar, innan jag kontaktade dem på facebook! Då fick jag i alla fall 100 nellypengar och fri frakt på min nästa order, så ja… det var ju lite bättre i alla fall.

Men ja, de började flytta lager i maj så det borde ju vara klart nu tycker man! De lär ju förlora många kunder när de inte ens kan skicka iväg kläderna samma vecka man beställer dem…

Nej jag känner likadant! :( Det är riktigt dålig stil!