Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1551 ggr
Arinya
0

Killar medium långt inlägg

Alltså, imorgon är det 2 veckor sen min dåvarande pojkvän gjorde slut, i typ en vecka var jag helt förstörd, men sen började jag tänka på allt det som fick mig att må dåligt i förhållandet och jag kom över honom. Så nu mår jag faktiskt bra och har börjat lägga ner hans saker i en påse och så.

Nu kommer då grejen att för 3 dagar sen började jag prata med en kille på internet som verkligen är skitsnäll och rolig, vi började smsa och har smsat i stort sett hela tiden förutom när han är upptagen på sitt JOBB. Ja han är snart 21 och jag har inte fyllt 18 än. Men men det är inte de som är själva grejen…

Varje gång han smsar blir jag så glad och jag ler alltid när jag pratar med honom och blir helt gosig och varm. Igår kväll så sa jag att de är skönt att mysa och så sa han att han tyckte de med och så sa jag att jag blev sugen på att mysa för de och han höll med,

ganska vågat så sa jag "Komsi :3" och han svarade att han hade kommit om han inte redan hade lagt sig.

Jag satt och fnittrade och va helt lycklig och röd i ansiktet i typ en timme. Jag vill träffa honom men liksom ändå inte, jag är rädd för vad som ska hända och om nåt ska hända så vill jag att det ska ha gått längre tid sen jag blev dumpad.

Behövde nog skriva av mig, men vill nog ändå ha hjälp med vad jag ska göra. :)

[fuzzygirl21]
0

Hej . Jag är glad för din skull . Jag tycker du ska träffa han men tycker att du ska typ ha med dig något som du kan försvara dig med om han skulle få för sig att göra nått . Jag har alltid pepparspray med mig när jag träffar nya killar på nätet . Och en gång behövde jag verkligen sprayet ,

Arinya
0

#1 Tack för ditt snabba svar :) Alltså, min kompis gick på samma skola som honom och hans mamma jobbar på min skola, jag kanske borde ha med nåt ändå..

Men borde jag inte vänta lite då så att saker och ting inte händer för fort?

Arinya
0

Vill förtydliga att jag menar att jag är rädd för att jag ska bli kär och sånt :P

[fuzzygirl21]
0

Då kanske du inte behöver . Jo i och med att du har precis lämnat ett förhållande tycker du ska vänta och se. Du ska känna dig redo att träffa han och så . Jag kände en kille i 5 år och sen när vi träffades efter 1 år ungefär . Så blev vi ihop och förlovade oss . OCH det ångrade jag han sårade mig något fruktansvärt . Han sket i mina sms och samtal han svarade när det passade honom det kunde ta honom flera dagar innan han svara och han ljög för mig hela tiden åhh är så jävla sur på han fortfarande

Arinya
0

#4 Okej, för träffar jag honom, så kanske jag blir kär. Och det vill jag inte än, hur glad jag än blir av att prata med honom och hur mycket jag än vill mysa med honom :p

[fuzzygirl21]
0

Du får vänta till du känner dig redo:D

Arinya
0

#6 tack för dina åsikter :3

Vill fortfarande ha fler åsikter, jag känner att jag verkligen inte vet vad jag ska göra!

[Tilde]
0

Min erfarenhet säger att killar som flirtar på internet/sms väldigt ofta är… ja svin för det mesta :P De vill bara ha en sak. Killar som man däremot träffar som kompis, men att det sedan utvecklas till något mer, det är vad man ska leta efter. Glad

Nu menar jag inte att just denna kille inte är något att ha, det vet jag ju inte. Men däremot blir det så mycket mer awkward när man träffas sen, om man har flirtat innan. Hur ska man då bete sig? Tänk om man inte alls gillar personen IRL? Tänk om han vill mysa med dig medan du inte alls har såna tankar om honom? Man får ju tänka på allt sånt… :)

Jag träffade min sambo på internet faktiskt, vi träffades som kompisar och hade därmed ingen press på hur allt skulle bli när vi möttes. Vi blev kära i alla fall och har bott ihop i 13 månader nu. :)

Jag har haft ganska dåliga erfarenheter av internetflirt tidigare. Blir nästan aldrig som man tänkt sig. :/ Du kan ju fortfarande ge honom en chans!

Arinya
2

Jag ska träffa honom idag, och efter att jag förklarat lite för honom så ska vi träffas som kompisar, sen får vi se vad det leder till :)

[fuzzygirl21]
0

Lycka till <3

Juliaskaniner
0

Får vi fråga hur det gick?;)

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Arinya
0

Tyvärr så ställde han in… blev ganska besviken faktiskt… Han hade helt glömt bort att hans kompis fyllde år :/

Jaja får ta de en annan gång :/